bir fenerbahçeli olmama rağmen oldukça iyi bir futbolcu olduğunu kabullendiğim kişidir. bana göre galatasarayın yaptığı en iyi transferlerden biriydi. ama egoist olduğu konuya objektif bakabilecek herkesin kabullenmesi gereken bir detaydır.
geldiği günlerde herkesin aklında "parayı alıp oynamadan yatarak sözleşmeyi bitirecek." sorunsalını oluşturan ama günden güne bu sorunsalı "oha olm adam deli gibi oynuyor lan. helal olsun." nidalarına bırakan futbolcu. sözleşmesi uzarsa tadını daha iyi alır fenerbahçe.
Bekiri sallayip atarken ne kadar drogba ise sonrasinda kaleci ile karsi karsiyayken vurusunda o kadar umut gibi davranmistir. Bugun kotu gunundeydi. Klasina yakismayacak vuruslar yapti. Amrabatvari yanlis sut tercihleri oldu. Serbest vurusta yine topun basina gecip yine sicti. Buna ragmen baba buyuklugunu gosterdi. Maci kazandirdi.
Drogbanin en sevdigim ozelligi adamligi. Bize geldi geleli 1 tane cirkef bi hareketini gormedim. Rakibine bile agabey gibi davraniyor. Herkes ona saygi duyuyor.
bekir'in ayağına pozisyon sonrası kramp girince hemen müdahaleyi yapan aslan başlı kamyon. adamda karakter var, haysiyet var. her şeyden önemlisi adam insan lan insan. bu adamın forması giyilmesin de kimin giyilsin allasen?
fenerbahçeli bir görevli su verince teşekkür etti akşam ellerini göğsünde birleştirerek. önce o fenerbahçeli görevliyi sonra da fil'imi öpmek istedim. görmek istediğimiz o kalecilere atılan telefonlar değil. işte bunlar.
fenerbahçe'ye çok güzel bir kafa golü atmış aslandır.
35, 35 diye bir sene kafa şişirdiler bugün attığı gol de kapak olsun onlara. bırak 35'i 36'yı 40'ına kadar oynasa keşke.
ayrıca kollarını iki yana açarak yaptığı gol sevinci de bu kadar yakışır bir adama. adamın trademarkı gibi.
kobrayı saldığı için fenerli arkadaşların bel altı eleştirilerine maruz kalan galatasaraylı forvet oyuncusudur. kendisi chelsea ile şampiyonlar ligini kazanmıştır. siz hala drogbanın topuğuna erişemeyecek kariyere sahip topçularla kıyaslıyosunuz amk. ha şunu da belirteyim arkadaşlar galatasaray da top koşturan hiçbir futbolcu galatasaray isminden büyük değildir. drogba da bunu isteyecek kadar kişiliksiz bir adam değildir. son olarak adam olun adam gibi eleştirin.