şaka maka bizde oynuyor lan. hala engelleyemiyorum kendisini galatasaray formasıyla gördüğüm zaman yüzümde beliren sırıtışı. 3 sene önce mustafa sarp, ayhan, barış, stancu, mehmet batdal falan vardı ulan takımda. şimdi didier drogba var.
Allah'ım.. aklım almıyor aklım. "gelince yatacak, para kazanacak sadece" diyen bütün takımların taraftarlarını ağlatmışlığı var.
nasıl bir karakter abidesisin, nasıl bir efsanesin ulan sen? canımın ta içisi. kalp.
kişiliği, oyunu, takımı teknik direktör edasıyla sahada organize etmesi, hırsı, kariyeri vs. bir çok özelliği ile takdir toplayan gelmiş geçmiş en iyi santraforlardan.
anadolu maçlarında yük olduğu için eleştiren bir entry klavyeye almıştım geçen haftalarda, onu bu hafta yedirdi bana. gerçi orda söylediklerimin hala arkasındayım. 15 kişiyle savunan takımlara karşı burak'la değişmeli oynamalılar. neyse. dün gece tam bir lider gibi oynadı. üstelik yaşına rağmen 90 dakika devam ettirdi akıllı oyununu. maç sonuna doğru bir ara savunma önüne kadar geldi, orta sahada rakibi karşıladı. belli ki kazanmayı kafasına koymuştu helal olsun. gerçek bir winner olduğunu bir kez daha görmüş olduk.
iki golde de asistler oldukça iyiydi ama gol vuruşlarının da hakkını verdi filimiz. fener'i de öttürmüştü sezon başlamadan önce. sanırım artık bu sezon kimin şampiyon olacağı rakip takım futbolcularının psikolojilerinde kendine yer bulmuştur. şampiyonluğu getirecek maçlar kesinlikle bu maçlar ve drogba bu maçı alarak belki de şampiyonluğu aldı. oynanacak çok maç var, bekleyip göreceğiz ama eğer şampiyon olursak kesinlikle bu maç ve drogba'nın aslan payı unutulmamalı.
çok değil, daha 1-2 ay önce canı sıkılmıştı yine. canım benim ya.
hatta ikinci golünden sonra çıkartıp "müdür bu, buna konuşun" deseydi o zaman ayarın kralını verirdi ama adam karakterli. maçlara tiner koklayıp gelmiyor.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/500322/+ bjklı taraftarlar stada gırınce ınstagram hesabından galatasaray tarafatarına olan sevgısını,hayranlığını ıçeren bır resım paylaşmış ve bugün de galıbıyette büyük rol oynayan sadece galatasaraylıların değıl futboldan anlayan herkesın saygı duyduğu/duyması gerektığı yaşayan efsane.