bunca zaman neredeydin diye seslendiğim mübarek adam. umarım aktif futbol hayatı bitince takımda antrenör veya başka bir pozisyonda galatasaray'da kalmaya devam eder.
22 eylül beşiktaş galatasaray maçındaki terörist beşiktaş taraftarını gördükten sonra instagram hesabından galatasaray taraftarının fotoğraflarını paylaşıp "we have you, they don't" demiş ve "we have drogba, they don't" sloganına da iade-i ziyaret yapmıştır.
Gücünü, son vuruşlardaki ustalığını falan geçtim, adam her şeyden önce efendi arkadaş. Daha bir pozisyon görmedim ki; Drogba yerden hışımla kalkıp rakibinin üstüne yürüsün, ne bileyim ağzına vursun falan... 90 dakika boyunca hep sakin, hep yapıcı, her zaman da tehdit. Daha ne olsun lan.
20. şampiyonluğun ve takacağımız 4. yıldızın (inşallah) en büyük mimarı olacaktır şüphesiz. bu adama sahip olan takım terazide her zaman daha ağır basar.
geçtiğimiz haftayı yok yabancı funboyları pohpohluyor, işte 35 yaşında kendine hayrı yok, işte takım içi dengeyi bozuyor, yok işte selçuk küstü burak ağladı umut osurdu bilmem ne diye diye geçiren güruhlara dün gereken cevabı sahada ustalığını göstererek vermiş bulunmakta.
ilk golü attıktan sonra koştuğu yedek kulübesinde gözlerinden akan hırs ve oyuncuları bir araya toplamasıyla ne kadar büyük bir baba futbolcu olduğunu da göstermiş bulunmakta. işte o 1 haftadır küs dediğiniz adamların hepsi arabacılık oynamak isteyen çocukların babalarının sırtına atlaması gibi atladılar drogba'nın sırtına. fatih terim'le bir karşılaşmaları var akıllara zarar.
bu adam sene sonu kalır gider bilmiyorum. ama bildiğim tek şey 6-1 biten madrid maçından sonra bu adam için hiçbir şeyin aynı olmayacağı ve aynı devam etmeyeceği. 35'inden sonra da fil gibi ezmeye devam edecektir ve 4. yıldızı takmadan hiçbir yere gideceğini düşünmüyorum.
chelsea ye tek başına şampiyonlar ligi kupası aldırdıktan sonra dün yine neredeyse tek başına bjk maçını alarak takımına hayat vermiş olan büyük golcü. 35 yaşında olup kendisinden çok da üstdüzey birşeyler beklenmiyorken yanındaki 28 lik forvetleri utandırmaya devam etmektedir. bu sene de direndrogba!