gelmesi halinde çok başarılı bir transfer olacaktır. türkiyedeki stoperlerin tekme atmak için yarışacağı ikinci mağdur olacaktır. birincisi için (bkz: Quaresma)
20 milyon euro deniyor. inanamıyorum sözlük.bir galatasaray'lı olarak ben karşıyım sadece oyun oynayacak birisi için bu kadar milli servetin ülke dışına çıkmasına. devletin artık bu transfer saçmalığını vergilendirmesi gerekmektedir.
şöyle bir yazı okudum hemen kopyalıyım. açıkçası inanmıyorum bu habere ama geleceğine inanıyorum drogba'nın o ayrı mesele. haber çok uydurma olmuş. şimdiden söyliyim çok çocukça hazırlamış kim yazdıysa.
--spoiler--
denizbank'tan teminat mektubu giden süpernova. evet, süpernova. çünkü birilerinin bir tarafında patlamak üzere.
--spoiler--
gezinen haberlere göre teminat mektubu olayı inci sözlük balonlarından biriymiş. teminat mektubu falan yokmuş. ama yine de inşallah bu transfer gerçekleşir diyoruz.
sözlük'te giri sildirme rekoru kıracak gibi görünüyor. hadi hayırlısı.
ekleme:
bu arada şu yazıyı (http://www.telegraph.co.u...signing-new-contract.html ) gösterip de "hehe, kontrat yeniledi ki olum" diyen lise terk derecesinde ingilizce bilenlere de bir notum var: bilmediğin boku git mektebinde oku! orada "olasılık" diyor. yazıyı yazan sığır drogba'nın chelsea'de jübile yapabileceğini de iddia ediyor. alıntı yaptığınız adam malın önde gideni. drogba haberi yapıp da uluslararası bahis şirketlerinin bile "denk" verdiği transfer olasılığından söz etmiyor bile.
lan gelse keşke dedirten futbolcu.
gelirse sabriyi ortalarından dolayı döver mi acaba diye de sordurtur adama.
ne döver ama...
belki o zaman orta açmayı da öğrenir sabri. boru değil drogba dayağı.
ama yok gelmeyecek ya.
galatasaray' a gelme ihtimali bile fanatik fenerbahçe taraftarını korkutmuş yıldız. bir de gelirse ne olur düşünemiyorum.
bu arada galatasaray' ın transfer listesinde olan oyuncuyu kullanarak galatasaray' a çamur atan fanatikleri gördükçe insanın içinden kusmak geliyor. işiniz gücünüz mü yok oğlum? gidin fenerbahçe başlığına!