Pes 2014'ün kapağında yer alan futbolculardan biri. Efsane. http://amkspor.com/2013/0...-pes2014un-kapaginda.html
Edit: resmi sitede böyle bir fotoğraf bulamadım, resmi olmayabilir.
Edit 2: fan çalışmasıymış. koskoca gazete de bunu haber yapmış amk.
ülkesı fıl dışı sahıllerındekı kötü ekonomık gıdışın kurtarıcısı olarak görülmektedır.şöyle kı drogba ıçerıklı ürünler pıyasaya sürülecek alınıp verılerek ekonomıye can verılecektır.
O zaman ne dıyoruz: Çare Drogba!
ulan bu adamın haftaya galatasaray kampına katılacak lafı bile insanın hoşuna gidiyor daha 2 sene öncesinde şampiyonlar ligin de noyer e attığı kafadan sonra bu adam cimboma gelir mi hayalleri kurarken ne seviyelere geldik .
işte sırf biraz daha bu adamı izleyebilmek için saha içinde,saha dışında yaptıklarına şahit olabilmek için zaman makinasının olmasını istiyorum... Çok geç geldin be bizim diyarlarımıza Drogba, şimdi ben marsilya taraftarını, Chealse taraftarını deliler gibi kıskanıyorum yıllarca senin gibi Sembol bir adamı izledikleri için... Sonra düşünüyorum ya hiç gelmeseydin, ya yolun buralara düşmeseydi, ya parçalının içinde seni hiç göremeseydik mutlu oluyorum, Aklıma Metin Oktay Pozun geliyor,Sonra bir futbolcunun başarabileceği herşeyi başarmış olmasına rağmen bu taraftar için içindeki isteği, azmi, tutkuyu görüyorum...
iyiki diyorum iyiki Bizimlesin Didier Drogba...
spor toto süper lig'de 2012-2013 sezonunun 2. devresinde çıktığı 13 maçta 5 gol atıp 6 asist yapan boğadır. bu sezon toplam çıktığı maç sayısı ise 24'dür. bu 24 maçta 8 gol atıp 7 asist yaptı.
gerçekten galatasaray'ın şampiyonluğunda baş mimarlardan.
kendisi milli takımda siklenmiyor diyenler 8 yıldır taptıkları adama bakmalı önce. zira 8 yılın 6 yılı boyunca aday kadroya çağırılmayan adama efsane damgası vuran cahil fb taraftarının anca bok atabileceği gelmiş geçmiş en iyi 10 santrafordan biridir.
bir idoldur. bulundugu her takimda agirligi vardir, emekli olana kadar da bu durum devam edecektir, cimboma gelmesi hem galatasaray hemde turkiye futbolu icin buyuk bir artidir.