adamın dibidir. karakter abidesidir. sen git geçen sene şampiyonlar ligi kupası kaldır bu sene gel düğünde halay çek , son anda fenerbahçe nin ettiği +1 milyon teklifini reddet , galatasaray a gel , sana yapılan ırkçılığı uzatma , metin oktay , hagi forması giy sonra bizden övgü bekleme öyle mi ? (bkz: adamsın drogba)
bundan 2-3 sene önce birisi gelip "didier drogba, umut bulut'un düğününde halay çekecek" deseydi muhtemelen "senin ağzını yüzünü sikerim lan orospu çocuğu, sen kiminle taşak geçiyorsun lan götveren?!!!" derdim, adam dün umut bulut'un düğününde halay çekmiş.
Bazı Galatasaraylıların yeni gelmiş bu efsane oyuncuya bu kadar çok ve çabuk ısınmasını anlayamıyorum. Hayır yani, senin takımını şampiyonlar liginde resmen sırtlayan anasının gözü golcün Burak Yılmaz'ın, 28 yaşında 9 ay top oynamamış olsa da henüz genç, teknik bir Sneijder'in var. Sen gidip 35-36 yaşındaki Drogba'yı formanın arkasına yazdırıyorsun. Seneye ne kadar oynayabileceği de belirsiz.
frank rijkaard'ı sivas'da kavga ayırırken gören gözler drogba'yı da düğünde halay çekerken gördü. artık bundan sonraki adımda ibrahimovic'i bir kıraathane'de okeye dönerken görebiliriz. ara pası bekleme pozisyonundan ara taşı bekleme pozisyonuna...
Kendisi galatasaraya gelene kadar severek takip ettiğim izlediğim futbolcu.
Bir fenerbahçeli olarak kıskanmaktayım galatasarayda olmasını ama bir Alex değil.
ulkesindeki emekli maasini turkiyede ziraatten cekmek icin basvuruda bulunmus futbolcumsu. bayramlarda da el openlere seker verecekmis hadi iyisiniz cinconcular.
Görülüp görülebilecek en efendi futbolculardan biri . Stad temizlikçileriyle fotoğraf çektirip onlara sürekli küçük hediyeler alacak kadar babacan .Oyun içinde takımına sahip çıkıp abilik yapacak kadar tecrübeli .