gol sevinciyle güldüren harika topçu. adamın zeminden ötürü performansında sıkıntı yaşadığı yetmiyor, gol sonrası koreografilerinde bile sıkıntıya düşüyor.
adam dizlerinin üzerinde kayarken arena'nın zeminine yakalandı. uçan sabri gibi hareketler yaptı pozisyonu kurtarmak için. * goller de güzelmiş ama ha.
Resmen sahadaki bizdir,35 yaşında dünyanın zamanında en iyi forvetlerinden biriyken,idman yurdu gibi ortalama bir takıma karşı bile kendini harap etmiştir.
Gol kaçırdığındaki o ilk günkü heyecanı yaşarcasına yaptığı mimikleri,gol attıktan sonra deli gibi sevinip,işi geyiğe vurması hatta terim çıldırdığında ilk yanına gidenlerden olması bile çok şey anlatıyor.
Derbide ortam gerildiğinde arkadaşıyla muhabbet eden lincoln gibi götverenleri gördükçe adamın takımı nasıl sahiplendiği,nasıl odaklandığı çok belli oluyor.
kendisinden 6 ay büyük alex gittiğinde ağlayanların drogba geldiğinde yaşlı diye çemkirmesi zaten işin trajik yanıdır.
2. Golünden sonraki sevinç gösterisinde kendini sakatlayacakken yiğitliğe bok sürdürmemek adına tekrar kendini yere atıp yuvarlanmış daha sonra da free style takılmıştır.
2007 yılından bu yana en sevdiğim futbolcudur. Galatasaray'a geldi diye böyle söylemiyorum. Enerjik yapısına arzusuna bitiyorum. Dünkü Mersin maçındaki sevinci bizi mest etmiştir. Normalde kendi liginde şampiyon olan bir takımın Şampiyonlar Ligi'ni kazanmasını isterdim ama geçen sene sırf bu kadar iyi bir futbolcu kupayı alamadan gitmesin diye Maviler'i tuttum. Açık ara gördüğüm en iyi forvet. Büyük iş yaptın Galatasaray.
adam okadar hızlı karar veriyor ki gol sevincinde zemine takılıp düştükten sonra hemen kendini yerden yere atarak yeni bir gol sevinci türetti. işte allah herkese veriyor ama kimisi beyin yerine omurilik soğanını kullanıyor.
büyüksün kara boğa, parçalı fil.