lider olsa bahçeli'nin aldığı oyu alacağını iddia eden gerzekleri görmemize sebep olan liderdir.
ne kolay lan bu işler? neymiş? lider olsa bahçeli'nin aldığı oyu alacakmış.
sığır kardeşim. türkeş zamanında bu parti en fazla %8 alıyordu. sen türkeş'ten daha mı karizmatiksin? daha mı iyi hatipsin? daha mı entelektüelsin de bahçeli'yi, partiyi yüzde onların üzerine çıkaran bahçeli'yi beğenmiyorsun.
kutlu davaymış. davanın tarihini bilmiyorsun önce . çok konuşup rezil etmeyin kendinizi.
saygımızın ve sevgimizin hiçbir zaman bitmediği ve bitmeyeceği Türkmen beyidir. Bütün kahpeliklere rağmen oy oranını koruması başarı olmasa da Devlet bahçeli'nin Türk Milletinin en şerefli insanları olan seçmenlerinin arkasında durduğunun kanıtıdır.
Türkiye'deki seçmenlerin yönlendirilmiş tercihlerinin içi boş olmasından dolayı da MHP'de bu yönde bir değişim olmayacaktır. Bu yüzdende kimse mHP'den yüksek oy oranları için omurgasızlık yapmayı beklemesin. Ha lider yüzü değişimi için Devlet Bey görevi bırakabilir ama bu MHP'nin asil, şerefli duruşunu omurgasızlıkla değiştireceğini düşündürmesin. Devlet Bey'in ardından gelenler de onun devrettiği asil bayrağı onurluca dalgalandıracaktır.
bu adam gerçekten şerefli bir insandır. bir hayat görüşü vardır ve ona sıkıca bağlıdır. diğerleri gibi davası için her yolu meşru kılmamıştır, kimsenin canına, malına, serefine ve zekasına kastı yoktur. samimidir.
kıvırmadı, gevelemedi, göt dönmedi. sonuç ne olursa olsun gönlümüz hep onda, hep bu görüşte kalacak, bu allah' sızlardan gerekli hesap önderliğinde sorulacak.
ismi gerçekten devlet mi çok merak adiyorum sonradan bir deşiklik falan oldu mu acaba? eğer olmadıysa ailesi bayağ ileri görüşlüymüş tebrik etmek lazım.
birçok insanın gözünde mesafeli durulan lider. klasik mhp çizgisini yani açıkça söylemek gerekirse kavgacı, agresif, atarlı ve laf anlatılamayan çizgisinden dolayı birçok insanın oy vermeye çekindiği insan. peki sayın liderimiz bu çizgide mi ? kesinlikle hayır. milyonlarca ülkücü tabana sahip olan mhp, kandildeki piçlerin davullu zurnalı girişine sessiz kalmayıp sokağa inseydi, eminim ki bugün bizler sokağa rahatça çıkamazdık. çok büyük bir iç çatışmanın içerisinde olurduk. bu demek değil ki mhp imralı-kandil arasına sessiz kalıyor. sadece işleri eskisi gibi yürütüp bir 30 senemize daha ket vurmuyor. gereken zamanda, gereken işler , gereğince yapılacaktır. görüşü ne olursa olsun her türk vatandaşı şunu çok iyi bilir, " mhp varken bu ülke bölünemez."
kafama da şöyle bir soru takılıyor. mhp bu seçim barajı geçemezse türkiye cumhuriyeti' nin hali ne olur ?
sanırım 11 haziran 2011 osmaniye mitinginde en büyük katılım yaşanacaktır. şehir zaten her zamankinden daha kararlı bu defa. heryerde bayraklar afişler. adana-mersin-hatay teşkilatlarının da katılacağını düşünürsek çok güzel bir miting geçireceğiz. osmaniye sizi bekliyor başkanım.