istifa etmesin ve hep böyle ağlayıp dursun dediğim ağlak necmi. "kasetlerle bizi engellemeye kalkıştılar ühüüü ühhüüü ühhüü ama dimdik ayaktayız. ühü ühüüüü ühhüüüüü fırt fırt..."
piskevitiyle otibise binip çekip gitmesini istiyorum milletvekili emeklisi olsun sakin huzurlu bi hayat yaşasın kalbi dayanmıcak yaş da ilerliyor mitinglerde sinir krizine girip kalpten gidecek (bkz: calme down) zaten mhp oldugu yerde sayıyo yada geriliyo gorevi bıraksın otibisle gezsin piskevit yesin.
türkiye'de ideolojiye oy veren seçmen kalmaması sebebiyle, alparslan türkeş mezardan çıkıp gelse dahi mhp'nin bugün aldığı oy'un %0.5 fazlasını bile alamayacağını bilmeyen saflar tarafından başarısız ilan edilen liderdir.
rahmetli alparslan türkeş'in son gördüğü seçim olan 1995 genel seçimlerinde aldığı oy %8 küsürdür. yere göğe sığdırılamayan milliyetçi lider muhsin yazıcıoğlu mhp'den ayrılmasına sebep olan anap'ın kucağında zar zor milletvekili olabiliyordu ve zaten bunun garantisi verilerek mhp'yi bölmesi sağlanmıştı. partisi bbp ise tarihinde % 2 oy oranını bile görmemiştir.
akp'ye yamulan yuvarlak sağ seçmenin bahanesidir devlet bahçeli.
(bkz: yönetim istifa)
evet ne zamandır konuşulan ama bir türlü gerçekleşmeyen bu seçimde de hüsrana uğradıktan sonra artık kendisine yol görünen liderdir.
piskevit isine girsin. piskevit üretsin. dünyaya acilsin. sonra ünlü bi piskevitci olsun. ondan sonra secimlere piskevitci olarak akpden girsin. bakan falan olur.
açık açık söylüyorum:
akp'ye oyunu veren siktirsin gitsin. kendisine de milliyetçi demesin.
lan bu akp'li egemen bağış değil miydi "el hareketi yapmakla" vatan sevilmez diyen? bunun partisine mi oy veriyor şu "çakma" ülkücüler?
akp'li ülkücü katili güven vekil değil miydi akp'den? ülkücü katillerine mi oy verecek ülkücüler?
erdoğan değil miydi "ben ne türk milliyetçisiyim ne de kürt milliyetçisiyim" diyen? türk milliyetçiliği üzerinde yükselen ülkücülük düşüncesini taşıyanlar mı oy verecek akp'ye?
verecek. verenler var ve onlar da ülkücü değiller. iktidar yalakası, çıkar delisi karaktersizler.
şimdiye kadar arkasında durduk, desteğimizi esirgemedik, oyumuzu da verdik, ama bir yere kadar.
eğer başarısızsan, hedeflerini ulaşamıyorsan koltuğu bırakmayı da bileceksin.
evet, sayın devlet bahçeli artık o koltuğu onurunla bırak.
artık onuru ile bırakıp gitmesi gerekmektedir, bu adama karşı olan ülkücüler sağa sola oylarını vermektedirler, bugün akp nin aldığı oyların bir çoğu bahçeliye kızıpta akp ye giden oylardır.
milliyetçi biri olmama rağmen devlet bahçeli'nin yetersiz olduğunu düşünüyorum. tamam dürüst, halkın içinden biri, delikanlı ve eğitimli birisi, milliyetçi hareket için özel hayatını hiçe saymış ve evlenmemiş birisi; ama milliyetçi hareket lideri olmak için yetersiz, bunu inkar etmek, görmezden gelmek imkansız. bir milliyetçi olarak oy oranı hedefimizin %15 olmasından hiç hoşnut değilim. umarım sayın bahçeli'de bunun farkındadır. yeri geldiğinde istifa etmenin bile erdem olduğunu kabul eder ve istifasını vererek milliyetçi hareketten uzaklaşmadan gerek mecliste gerek parti'de onursal başkan gibi görüşü alınır, bilgisinden ve tecrübesinden yararlanılır.
milliyetçi hareket'in başına ise, ümit özdağ veya oktay vural geçmeli, ülkü ocakları yeniden örgütlenmeli ve ocaktaki gereksiz insanlar tasfiye edilmelidir.
seçimlerin ülkemiz için hayırlı olması dileğiyle.
son bir not: ülkemdeki hiçbir insan siyasi görüşünden ötürü aptal veya cahil ilan edilemez. esas böyle bir söylemde bulunanlar halk iradesini yok saymış ve gaflete düşmüşlerdir.