çok saf, çok temiz bir insan. samimiyetime inanın bu ülkeyi onun yönetmesini isterdim. ama malesef yaşadığımız coğrafya bahçeli kadar saf ve temiz birinin yöneteceği bir ülke değil.
o yüzden şu an o siyah çantadakileri boşuna açıklamaya çalışıyor.
millet siyah çanta değil, ekmek istiyor. havanda su dövmenin alemi yok.
bütün sorulara ya yuvarlak, ya da anlamsız cevap veriyor. hele parti tabanıyla ilgili sorulara cevapları alakasız. tabanın taleplerinden habersiz gözüküyor. kırk yılda bir televizyona çıkıyor diye belki ilginç şeyler söyler diye izlemeye çalışıyoruz ama şu ana kadar zor dayandım. maalesef bahçeli ile olmuyor, olamayacak gibi de görünüyor...
kendisi ve partisi bulunduğumuz zaman ve konjonktür itibariyle koca bir hiçtir. artık türkiye'de geniş sağ kesim şartların zorlaması sebebiyle birleşerek sol ve alevi güçlerle geniş bir iç çatışmaya gireceklerdir. kürtlerle olan savaşı düzenli ordu sürdürecektir. osmanlıcı, muhafazakar, mukaddesatçı lümpen halk tabakasının kürt örgütüyle savaşa girecek cesareti ve kondisyonu yok ancak rte'nin de yıllardır düzenli olarak kaşımasıyla bu cenah toplu katliam ve iç savaş için teşne vaziyete geldi. bahçeli farkında değil ama mhp seçmeni fikriyat anlamında tamamen akplileşti. dolayısıyla okka altına ilk gidenler liberalller, solcular,aleviler ve chpliler olacaktır. gülen yeni asya gibi aklını kullanabilen ve iktidara stepne olmayan gruplar bu fırtınadan sonra da ayakta kalacaklardır.
2009 un ordaki iki sıfır attık kaldi mi orda yirmi dokuz iki bin dokuzun iki ile dokuzu topla on bir on bir ile yirmi dokuzu topla kırk eder bu da çaylak iken kırk harf sınırı yapanlara girsin.
neden evlenemediği herşeye hayır demesinden anlaşılan gereksiz.
bu seçimde de koalisyon çıkacak ve o yine uzlaşmaz tavrını sürdürür de ülkeyi çıkmaza sürüklerse zehir zıkkım olsun ona hakkım.
o koltuğu ya şimdiden terket ya da uzlaş diyorum kendisine de başka da bişey demiyorum.