17 senedir millete ne hayrı olmuşmuş sen git ona buna domal ama gel bahçeliye laf et güzelmiş valla.
koltuk sevdalısı dersiniz koltuğu reddeder sorumluluktan kaçtı olur.
oy vermediğiniz adamın neyini eleştiriyonuz siz at kafalılar, hayır ülkenin %50 si bahçeliye oy verdi de bi sikim yapmadı desen eyvallah derim...
benzer örneği de ülkücüler üzerinden gitmek mesela olay olur ülkücüler nerede sanane yaprağım ülkücüleri kim desteklemiş bu ülkede de gelip yardım dilenirsin. toplanın ne sikim yapıyosanız yapın.
götünüz sıkışınca mhp ne yapıyor? bahçeli ne yapıyor? ülkücüler ne yapıyor?
götünün sıkışacağını biliyorsan ya adam gibi destekle ya da götüne kendin sahip çık...