Artık Aktif siyasetten çekilmelidir. MHP'nin ve ülkücü hareketin genç ve dinamik bir lidere ihtiyacı vardır. Koray aydın genç sayılmaz ama daha faydalı olacaktır. Fikirlerine değer verilen bir büyük olarak davaya hizmete devam edebilir. Yine de makamını bırakana kadar genel başkanımızdır, saygıda kusur etmemeye çalışırız.
Siyasi kariyeri boyunca yaptığı kritik hamlelerle ülkeyi olası bir kaostan korumuş ancak tek başarısının bunlarla sınırlı kaldığı siyasetten anlamayan, belki de anlamak istemeyen partisini iktidar yapma gibi bir amacı ve derdi bulunmayan Türk milletinin genelince hiç anlaşılamamış kendi tabanının büyük çoğunluğunca da sadece kısmen anlaşılabilmiş genel başkan.
Dipnot: iyi adamdır eyvallah da olmasa da olur zannımca.
kendimi bildim bileli hep acaba yerinde muhsin başkan olsa ne olurdu sorusunu sorarım. iyi adamdır dürüstlüğüne sözümüz yok büyük saygı duymaktayız kendisine ama son zamanlarda kongre çağrılarına kulak tıkayarak saygınlığını yitirmekte. eskisi gibi ülkücü harekatın devlet abisi ol be bahçeli saygınlığını yitirme.
kemal kılıçdarla aynı kefededirler. sayelerinde ülkede kaale alınacak muhalefet partisi yoktur. allah belalarını versin diyorum başka bişey diyemiyorum.
gereksizler.
miiliyetçi hareket partisinin bunak kurdu. ajan olduğu da söylenir. partinin başına geçtiğinden bu yana ülkü ocaklarını etkisizleştirmek dahil bir çok konuda iktidarın yanında yer almıştır. gitse de kurtulsaktır. gitmiyorsa da ölsün en azından...
"Koalisyona 'evet' deseydi, haziran 2015'ten beri hayatını kaybeden yüzlerce şehidin şimdi hayatta olacağının farkında mı acaba?" diye düşündüren kişidir.
Umurunda mı? O da ayrı konu.
hastanede stajyerim. hasta diye gelse umrumda olmaz olse de gorsek diye beklerim. alin sunu ordan artik aksi yasli kecinin teki adam gitsin torun torbayla ugrassin sehir disina yerlessin.