her şeye rağmen kendisini seven sayan bir ülkücüydüm. ama rakiplerini partiden ihraç ederek koltuğa oturmaya devam ederse ben ve milyonlarca ülkücü kendisine olan saygı ve sevgiyi yitirecek.
koltuğu güzel güzel devredebilir, biz de kendisini saygı ile anabilirdik. ama böyle olmayacak galiba.
sarayla yaptığı gizli anlaşmayı ileride tarihin kara sayfalarında göreceğiz. bu kadar inada bindirip adeta akp başkan yardımcısı gibi kendi partisinin üstüne oynaması, göz göre göre baraj altına ittirmek için çabalaması hakikaten çok enteresan. ajan mıdır, hain midir, ibne midir nedir. bu ülkeye 7 haziran akşamı en büyük ihaneti etmiştir. ikincisi de şu sıralar kongreyi resmen sabote etmesi.
"Mavi Marmara gemisi yıllar sonra manen batmıştır" diye açıklama yapmış. ne yalan söylim doğru söylemiş. tayyip sadece ülkedeki devlet mallarını değil, insanlarını davalarınıda satmaya başladı.
samsuna iftara gelmiş, kaldığım otelde karşılaştık; ilk defa gördüm kendisini ve kendi kendime dedim ki "çok yaşlanmış be abi, neden artık çekilmiyo ki..."
gençlere yer açmak lazım, partiyi daha fazla yıpratmamak lazım...
bu iş koltuğa yapışmakla olmaz. bu saatten sonra mhp'ye katacağı bir şey de yok. aksine sürekli oy kaybettiriyor. aç kongrenin önünü. gelin yapın seçiminizi, devredeyim koltuğumu kazanana de. yeni gelen başkana bilgini, tecrübeni sun.
hayır neyin inadı bu?
paralel maralel geçeceksiniz o işleri.
parti göz göre göre eriyor. koskoca köklü, türk milliyetçisi parti kürtçü partinin ancak yarısı kadar vekil çıkarabildi. bu bile tek başına koltuğu bırakmak için yeterli değil miydi?
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile sınıf arkadaşı olduğunun anımsatılması ve o yıllarda aralarının nasıl olduğunun sorulması üzerine Kılıçdaroğlu, "Okuldayken hiç konuşmadık. Dünya görüşlerimiz farklıydı. Devlet Bey o dönemde de kendi arkadaşları içerisinde özel bir saygınlığı vardı. Onun hakkını da teslim edelim."değerlendirmesinde bulundu. Kemal bey'in övgüsünü almış DEVLET ADAMI. Devlet terbiyesi, geleneklere saygınlığı ile akape'nin yandaşı imalarında bulunan binlerce sevmeyeni vardır. Biz biliyor, seviyoruz. Kendisi ismi gibi DEVLETTiR.
Koltuk isini falan bi kenara birakin da muhalefet yapacagiz diye devleti dis islerde haksiz gorup yalniz birakanlar hatta karsi tarafta saf tutup devletini satanlar bu gidici adamdan ders alsa ne guzel olurdu. Bugun ankarada yaptigi konusmada hem hukumete muhalefetini yapmis oldu hemde ab karsisinda tek yumruk oldugumuzu cok guzel anlatti. Umarim yeni mhp baskani mhp yi daha ileri tasir.