devlet bahçeli

entry8841 galeri1025 ses5
    5739.
  1. her şeyi millete sorduk de ne oldu bahçeli ? bunların seçtikleri her şeyi eline yüzüne bulaştırdı, sünnisi ayrı, şiisi ayrı nefret ediyor bizden. dünyada nefret etmeyen başka devlet kaldı mı da hala millete soralım diyorsun ?
    4 ...
  2. 5738.
  3. Yaşamış olduğu " paralel kıskacından " sonra daha çok sağduyulu düşünmeye ve siyasi yol tutmaya başlamış liderdir. Ülkeyi paralel ve iş birlikçilere bırakmaya hiç niyeti olmadığı için hükümete yakın durmaktadır. Ömrü yeterse geleceğin başkan yardımcısıdır.
    3 ...
  4. 5737.
  5. Daha önece de söyledim bu adam mete handan beri devam eden devlet mekanizmasının ete kemiğe bürünmüş halidir. Tesadüfe bakın ki adı da devlet. Açıklamalarıyla da bu görüşümü ispatlıyor:

    Türkmenler katliama maruz kalırken Türkmen elini yalnız bırakamayız. Kerkük Türk'tür. Türkiye, Musul konusunda geride kalmamalıdır. Teksas'lı gelecek biz gelemeyeceğiz öyle mi? istenen bu mudur? Biz üst akıl tanımayız, takmayız. Tavsiyemiz budur. Türkiye'yi fanusa sokmak isteyenler boşuna heveslenmesin. Musul ve Halep bizim sorunumuzdur.

    Tamamını okumak isteyenler için link:http://m.yenisafak.com/gu...nin-sakincasi-yok-2549378

    Bu sözlere kendine Türk diyen biri karşı çıkabilir mi.
    2 ...
  6. 5736.
  7. 5735.
  8. akp'nin yedek lastigi. yazik sana bahceli. bok vardida gundemi bir anda baskanliga cevirttin. ulan ülkede her gun sehit haberleri geliyor, turkiye suriye'ye girmis, irak'a girme durumu var. dolar 3,10 u gecmis, issizlik resmi rakamlara göre %10.3, enflasyon almis basini gidiyor, ulkede darbe girisimi olmus binbir tane dert var ne oldu da baskanlik mevzusunu actin? baskanlik olunca butun bu sorunlarin cozulecegini mi zannediyorsun? memleket topun agzinda, sen neyin pesindesin?
    4 ...
  9. 5734.
  10. yeni atandığı, "konya akparti gençlik kolları meclis üyeliği" görevinde başarılar dilerim.

    allah utandırmasın.
    1 ...
  11. 5733.
  12. orta falan yok, akepe seçmeninin yüzde 40'ından fazlası başkanlığı desteklemiyor, mhp tabanı desteklemiyor, chp desteklemiyor, hdp desteklemiyor.
    tüm oyları çalamayacağına göre gerçi şüphelerim var, ana bilgisayarı saraya taşıdılar. bahçeli bunu bildiği için akepenin ilk defa seçim kaybedeceğini ve buradan sonra düşüşe geçeceğini biliyor.
    sürekli başkanlık geliyor diye ağlanmasının sebebi nedir, tayyip zaten yıllardır ülkeyi tek başına yönetiyor. hali hazırda bir başkanlık var. bu başkanlık hasta tayyip(kanser) geberdikten sonraki kişilerin işine yarar tabi gelirse ama gelmez.
    eğer başkanlık sandıktan çıkarsa darbe olur.
    3 ...
  13. 5732.
  14. başkanlığı halka sormak isteyen mamafih partisindeki delegeleri kendinden ayrı düşündüğü için tutuklatma çabasına giren enteresan kişilik.

    yha madem bu kadar halk aşığısın, topla tüzük kurultayını da gör yoğurtlu çöreği.
    4 ...
  15. 5731.
  16. başkan yardımcılığına son koşu gitmekte olan mhp genel başkanı.
    2 ...
  17. 5730.
  18. 5729.
  19. Başkanlık sistemi için millete sorulması gerektiğini söylemiştir. Bu zamana kadar halka sorduğunda ne zaman kazandın? Referanduma gidildi kaybedildi, c.başkanlığı seçiminde gene kaybedildi. Son seçimde halkın oylarıyla mecliste 4.parti durumuna düştün. Yine gidilirse akp nin istediğini alacağını görmüyor musun?
    5 ...
  20. 5728.
  21. Sana oy veren milyonlar eğer başkanlik sistemini destekleselerdi gider o malum partiye oy verirlerdi.

    Bu olayi gündeme getirerek kime orta yaptigini bu millet gayet açık görüyor.

    Ayrıca musul halki zamaninda bir tercih yapti şimdi o tercihin diyetini ödesinler.
    5 ...
  22. 5727.
  23. devlet bey adam gibi adamdır. Çizgisini hiçbir zaman bozmamıştır, ben çok takdir ediyorum.
    0 ...
  24. 5726.
  25. mutlak görevi akp'ye destek çıkmak olan mhp'nin kutsal desteği ile 2017'de mevcut parlamenter sistem gidecek, yerine ne olduğu belirsiz bir başkanlık sistemi gelecektir. bu artık kesinleşmiştir. gerekçe ise şu; seçilmiş başbakan ile seçilmiş cumhurbaşkanı sistemi tıkıyor. iyi de cumhurbaşkanını daha düne kadar meclis seçerdi, siz halkın seçmesini istediniz. demekki amaç, milli irade filan değil ilerde başkanlık sistemini getirmekmiş. şimdi kalkmış biz bi bok yedik gelin bunu başkanlıkla çözelim diyosunuz. iyi de, ister başkanlık olsun ister yarı başkanlık, ya da güçlendirilmiş parlamenter sistem olsun. sizdeki bu zihniyet aynı olduktan türkiye'deki hangi sorun ortadan kalkacaktır?

    1-) terör
    2-) eğitim ( orta okuldan-üniversiteye kadar içine edilmiş)
    3-) tarım-ticaret-turizm
    4-) ekonomi
    5-) özgür ve çağdaş bir yaşam.

    ülkenin en temel problemleri bunlardır. şimdi siz bu 5 problemi çözmek istiyorsunuz, hatta gece gündüz çalışıyorsunuz, muhalif,aydın,sağcı,solcu demeden her kesimden fikir alıyorsunuz, taşın altına elini koyuyorsunuz da seçilmiş başbakan ile seçilmiş cumhurbaşkanı mı engel oluyor? sorun ne yani ? zaten mevcut iktidar, cumhurbaşkanının bir diğer kolu. diğer kolları yargı,medya, vs.vs. eeee adama sormazlar mı bu ülkeyi zaten tek elde siz yönetiyorsunuz. sorun ne ahbap?

    bugün devlet bahçeli'nin açıklamalarından sonra anlaşılan o ki, baharda bi referandum olur ve çok geçmeden başkanlık sistemi gelir. nacizane teklifim şudur, madem sistem sorunu var, madem parlamenter sistemde bir aksaklık var ve bu tüm sorunlar başkanlık sistemiyle hallolcak, o zaman başkan tayyip erdoğan olmasın. geçişmişinde aydınlatılmamış bir sürü yolsuzluğundan tutunda sahte diplomasına kadar kafalarda soru işaretleri var. cumhurbaşkanı tayyip erdoğan artık köşesine çekilsin, yerine bugüne kadar hiçbir siyasi parti ile ilişiği bulunmayan, kaliteli eğitim almış ve dünya çapında saygınlığını kanıtlamış, vatan millet sevdalısı birisini başkan yapalım. ama siz ülkenin problemlerini çözmek değil, saltanatlığın sürmesini istiyorsunuz. bir adam düşününki, medeniyetler başkenti istanbul'da belediye başkanı olsun, sonra başbakan olsun, sonra cumhurbaşkanı olsun sonra başkan olsun.. iyi de adama sormazlar mı aga sen madem herşeyden bu kadar çok anlıyorsun, bu ülkenin hali ne böyle? ülkede yolunda giden tek birşey gösterin bana . her kesim şikayetçi. yandaşlara birşey demiyorum çünkü musluk akan yerden şikayetci olunmaları onların tabiatlarına aykırı.

    bunlar da benim başkanlık hakkındaki düşüncelerim,eleştirilerim.

    ilgili bahçeli'nin açıklamaları için link:

    http://www.hurriyet.com.t...0251697&utm_term=post
    8 ...
  26. 5725.
  27. Son zamanlarda ne yaptığı anlaşılamayan adamdır.
    Devlet mekanizmasına destek vermek evet bir milliyetçiye yakışan duruştur ama fiili darbeyle lağvedilmiş hukuk sisteminin yaptırım gücü olmadığı için yasal ve anayasal olarak sürekli suç işleyen bir kadroya destek vermek işte bu çok farklı bir duruş. ..
    8 ...
  28. 5724.
  29. doğu halep'te kahraman suriye cumhuriyet ordusunun muhasarası altında varillene varillene münasip yerleri genişleyen amerikan ve ingiliz subayları için hüngür hüngür ağlayan tip.

    o subayların hepsi gözlerinin önünde öldürülecek bahçeli. ister ağla, ister hdpliler gibi tünel'den taksim'e savaşa hayır mitingi yap. hiç problem değil.
    2 ...
  30. 5723.
  31. 5722.
  32. Mhp'ye vagon, koltuk değneği, stepne, koruyucu melek vs diyenlere kızıyor.

    Mhp'yi bu hale sokan bizzat kendisidir.

    Kelime oyunu yaparak tabanı kandıramazsınız.
    19 ...
  33. 5721.
  34. 5720.
  35. Stratejik davranan lider. Partinin eridiğini ve seçimlerde parlemanto dışı kalacağının farkında. En mantiklisini yapıyor. Hükümette bakin biz demokrasinin gereği ülkücü geleneğin de düşüncelerinin partimiz çatısı altında ifade edilmesini sağlıyoruz diyecek.

    (bkz: bitmiş aşklar emanetçisi)

    (bkz: numan kurtulmuş)
    (bkz: süleyman soylu)
    (bkz: devlet bahçeli)
    2 ...
  36. 5719.
  37. akp'ye geçip mhp'yi rahat bırakabilir. bu da bir çözüm.
    2 ...
  38. 5718.
  39. partisini hdp nin gerisine düşüren sözde türkmen pardon ümmet beyi.
    3 ...
  40. 5717.
  41. Ne yaptığını kimsenin anlamadığı lider. Birisi ona başkanlıkta 3. partinin pek fazla başkanlık şansı olmadığını söylesin.
    5 ...
  42. 5716.
  43. 5715.
  44. ona oy vermeyen ak yalakaların tam bir devlet adamı blabla dediği yalaka..:

    Cumhuriyet düşmanı!

    Sadrazamlığa oynuyor.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük