Partisini rezil rüsva eden, AKtrollerin gözbebeği. Başkanlık gelsin, seçim barajı düşsün, Meral Akşener parti kursun o da %3 oyuyla mutlu mesut yaşasın kimseye de bir zararı dokunamasın.
Acaba başkanlık sisteminin olacağı referandumda nasıl mitinglere çıkacak. Ey halkım bana oy verdiniz, Meclis'e gönderdiniz ama biz beceremiyoruz, tayyip erdoğanı Başkan yapalım. Beni de yardımcısı yapacak mı diyecek? Şu ana kadar konuştuğum hiç bir MHP li başkanlığı istemiyor.
Partisini fetoculere yedirmemeye kararli o yuzden erdogan la ters dusmemeye calisiyor. E yasli kurt görüyor tabi bu fetoyu yense yense sadece reisin yenebilecegini.
ne yaptığını kendide bilmiyor. dediği dediğini tutmuyor. başkanlık için akp ile mutabakata varmışlar. ee arkadaş madem böyle yapacaktın 7 haziranda niye koalisyon yapmadın ki? enteresan. evet.
bugün resmi olarak "mankurtluğunu" akp iş birliğiyle ayen beyan belli etmiştir bu saatten sonra ben "ülkücüyüm" ben "vatanperverim" diyen bir adam mhp ye oy atıyorsa dansözün önde gidenidir!
elbet türkçüler iktidara geldiklerinde bu tatlısu milliyetçilerinden de hesap soracağız!
akp ve mhp'nin evet oyları 330 etmez. bunu her akp'li bilir. teröristbaşı aponun başkanlık ve eyalet hayallerini hatırlayacak olursanız gerçek desteğin hdp'den geleceğini kestirebilirsiniz. tabii ki bu durumu vatandaşın bilmemesi lazım. bu nedenle bahçeli mahkeme duvarlarının arkasına saklanarak koltuğu kurtarmanın bedeli olarak bu oyunda başrol oynayacak. türkeş bulanık konuşarak falan filan spotları bahçeli üzerinde tutuyor.
harcanabilir.
akp kurmayları aleyhine çalışmaya şimdiden başladılar. eğer referandum sonucu tayyip diktatörlüğü kaybederse tüm suç bahçeli'ye yüklenecek. başbakan yardımcısı çıkıyor, ortada bir şey yok iken acaba siyasi tuzak mı diyor? sizce kendi başına mı konuştu yoksa bir yerlerden emir mi geldi? hiçbir akepelinin kendi başına konuşabildiğini gördünüz mü? anket sonuçları doğru değil, gerçek anket sonuçları onlar için berbat ve akp bu seçimden geri dönemez ya da vazgeçemez. aksi takdirde tüm muhalifleri susturamadıktan sonra devleti yönetemedikleri için yine iktidardan düşecekler.
peki gerçekten siyasi tuzak olma olasılığı var mı?
öncesinde kendiliğinden gündem yaratıp başkanlığı meclise taşıması sonra da bu seçim daha erken olacaktı, mhp'nin benim istediğim maddeler var diyerek işi uzatıp bugüne kadar getirmesi ve bahçeli'nin başkanlığı destekliyorum dediği net bir açıklama olmaması durumu destekliyor. buradan da ekonomi hazır batmış iken bir erken seçim çıkartabilirler ya da direkt harcanırlar.
2-referandumu akp kazanır ise bu sefer farklı bir şey bulurlar ve yine ipini çekerler çünkü etrafta destekçi de kalmaz. http://www.finansgundem.c...eferandum-uyarisi/1141635