7 hazirandan beri akp yandaşlığı ile suçlanan siyasetçi. o zamanlar mhp içinde bile kendisine karşı sesler yükselse de tam aksini savunuyordum. yaptığı hemen hemen tüm hamlelerini destekledim. medyanın kendisini farklı tanıttığını söyledim.
çünkü bir yanda hdp'yi barajı geçirdiğine milleti inandırabilen havuz medyası, öbür yanda mhp ile hdp'nin rahatlıkla koalisyon kurabileceğini düşünen muhalif medya vardı. iki tarafından tepkisini çekti ve olan oldu oylar düştü.
bu vakitten sonra bahçeli de büyük bir değişim yaşandı. muhtemelen seçimi kaybetme sebebi olarak medyayı gördü. gerçek sebebi elbette buydu ama medyaya bu imkanı kendisi vermişti. yaptıklarını doğru şekilde anlatmayı başaramadı. canlı yayına çıkıp tespih kolleksiyonunu falan anlattı seçime bir hafta kala.
siyaset doğru hamleler kadar, kendini pazarlamayı da gerektirir. bahçeli bunu gerçekleştiremedi ve mecliste pkk'nın altına düşürdü partisini.
böyle bir fiyasko kabul edilemez. tamam sen haklısın belki ama kurultayda çıkar anlatırsın, yada anlatamadın mı gidersin. 20 senedir partinin başında mhp ne zaman iktidar olacak. muhaliflere mi güvenmiyorsun ? çıkar kendi adayını. hadi meral paralelci, sinan avrasyacı dedin. peki daha yeni yetki verdiğin koray aydın ve ümit özdağ ne sebeple istemiyorsun. bunlardan birisini desteklesen zaten kazanır. he onlarda sorunlu isimlerse kusura bakma ama sorunlu sorunlu parti içinde yükselterek sen yarattın bu sorunları git şerefli şekilde istifa et...
bugün tahminimce 1 kasımda mhp'ye oy verenlerin %80-90 kadarı istemiyor* seni. akpliler gibi sağa sola paralelci diyerek mhp seçmenini uyutamazsın. çünkü mhp seçmeninin eğitim seviyesi akp'ye göre çok daha yüksek. büyük resmi gördüm diyen akp seçmeni ve selo iyi saz çalıyor diyen hdp seçmeninin aksine mhp seçmeni düşünerek oy verir.
koltuk sevdalısı. buna dava adamı diyen biri varsa şunu da okusun bi zahmet: bir dava insanı kaybettiyse sırf davasına zarar gelmesin diye kendi koltuğunu hiçe sayar ve gider. bunun dava adamlığıyla uzaktan yakından alakası yoktur. başarısızsan davana zarar veriyorsun demektir ve senin başta olman mhp ye zarar veriyor. sense mhp yi değil kendi koltuğunu düşünüyorsun.
Bugün itibariyle AKP nin yan partisi olmayı , kendi ideolojisini satıp AKP ye koltuk sevdası yüzünden yanaşıp tüm MHP camiasında yaninda götürüp AKP ye yalakalik yapmak için çabalarını sürdüren kimse .
Hayir , Akşener veya diğer muhaliflerin neden genel başkanlığa gelemediği , engellendiği kesin belli oldu ki bahçeli gittiği an MHP dek AKP te giden oylar geri gelecek ve AKP oy kaybedecekti ama gerek kalmadı bunlara bahçeli yapacağını yaptı .
Edit : nasıl bir beyinsizlikse bu , darbeye destek veren parti yok .
AKP bin her dediğine evet paşam deyip kendilerini AKP marslariyla AKP ailesiyle AKP mv leriyle birlikte bir olurum Türkiye çaldı diye bunların arasına girip kendi tabanına bu haksızlığı yapan bir kimse , azıcık kendine güvenip AKP dek bağımsız bir miting yapacak kadar cesareti yok .
gerçek bir devlet adamıdır. partisine p.i.ç mensuplarına karşı savunması, kritik vatan hadiselerinde devleti ve milletinden yana olması takdire şayandır. ne demiştik ;
ulan, adam yıllardır fetö tehlikesine dikkat çekti bu ülkede.
yıllarca...
şimdi mitinge gidiyor diye akp yancısı mı oluyor?
bence, akp mhp'nin yancısıdır bu darbe sürecinde.
akp fetöcüler ile büzüktaşlık yaparken mhp bu şerefsiz köpeklerin terörist olduğunu haykırıyordu.
bu gerçek sakın unutulmasın.
sakın...
başıma bişey gelmeyecekse mevcut hükümet muhalefeti olacağına yalakalık yapmaktadır..
keza gılışdaroğlu da aynı..
hepsi birlikte tayyipi diktatör yapacaklar..
her zaman söylerim muhalefetsiz hükümet diktaya dönüşür..
Doğu Perinçek ile devlet Bahçeliye satılmış diyenlere gülmek lazım. Devlete hizmet mi satılmak. Bahçeli de adı gibi devletin istediğini yapmaktadır. Bakın daha yeni şöyle bir tweet atmış:
Bu yoldan dönüş olmadığı gibi, yolculuktan pişmanlık da yoktur. Unutulmasın, ÖTÜKEN sancağı inmeyecek, SÖĞÜT ocağı sönmeyecektir.
akp'nin göt yalayıcılığından değnekciliğinden başka bir işe yaramayan mhp'lilerin gereksiz genel başkanı az kaldı akp'ye oy isteyecek kraldan çok kralcılık..