Oturduğu yerden para kazanan lider. Yoğun gündemde bile ismi duyulmuyor seçimlerden hemen sonra biz yokuz işte dedi. Adamlar bildiğin sorumluluktan kaçıyorlar para yemeye gelmişler. Ülkeye böyle partiler değil daha akılcı partiler lazım
Merak ediyor musunuz ülkeyi nasıl yönetecek diye ? Sanırım ülkenin üstüne büyük bir küre koyacak ülkeyi dış dünyaya kapatacak. Üstüne de hayır giremezsiniz yazacak. Devlet Bahçeli ile çok farklı dünyalarda yaşıyoruz bana göre. Gerçekten böyle siyaset olmaz acilen mhp yükselmeli.
Bilgisayarda futbol menajeri oyunu falan yönetsin parti yönetmesin. ilk günden sorumluluktan kaçtı. Bu kadar sakinlik neden belli zaten adam oturmaya gelmiş. Seçim günü 3-4 reklam koy yürüsün işimiz. Beyler böyle partiler ödediğimiz vergilerden kazanıyor emek sarf etmiyorlar. Parayı hak ederek kazanmıyorlar
Bu adamın bildiği bir şey varsa o da hiç bir şey bilmediği kesin. Kesin bu kuşkusuz. Adam ülkenin kriz anında yardımcı olması gerekirken bir anda yokum ben dedi falan. Ya beyler bu adam değil mi milliyetçi vatan sever. ilk fırsatta sırt çeviriyor. Şimdi kendilerine bir daha kim güvenecek ?
nereye kadar hayır diyecek sessiz takılacak merak konusu. Siyasetin böyle yapıldığını bir tek ondan görüyoruz. Trip atıyor sanırım siyasilere. Biri gelip gönül almaz ki senden böyle yaparsan. Kapında köle mi olsunlar. Zaten parti olarak etkinliğini kaybetmişsin eskisi gibi değilsin. Yavaş yavaş düşüşe geçeceksin
Sürdürdüğü politika ters tepip kendisine gelecek. Bu kadar hayırdan sonra , kendisinin işi düştüğünde ona da aynı şekilde hayır diyecekler. Çünkü devlet bahçeli bundan anlıyor bunu istiyor
o eski devlet bahçeli değildir. Bilmiyorum belki de hep aynı kişiydi ama gerçekten böyle siyaset nerede var. Çocuk mu yetiştiriyoruz mecliste anlamadım ben beyler. Bu insanlar para almak için mi çıkıyor oraya. Ülke zor bir duruma düşmüş senden yardım isteniyor elini çekiyorsun hemen. Sözde milliyetçiydi bir de devlet bahçeli.
Hayır diyeceğine siyaset yapsa bu parti daha iyi yerlere gelirdi ama gündemden uzaklaştıkça parti düşüşe geçecektir. Kimse size mecliste oturun para kazanın diye maaş ödemiyor sonuçta
Bir kaç ay sonra olacakları söylüyorum. Bahçeli hükumete yanaşmak isteyecek ama bu sefer hayır cevabını kendisi alacak. Sebebi de ülkenin zor durumda olduğu anda elini çekmesi. Kötü gün dostluğu yapmadığı için bu cevabı alacak.
Ülkeyi nasıl yönetecek bu adam iyi hoş yükseltti mhp'yi ama siyasi liderleri reddetmek ne bileyim çözüm yollarını tıkamak bana siyaset yapası gelmiyor izlenimi veriyor. Böyle siyaset yapılmaz zaten yanlıştır bu.
tam anlamıyla hayır'lı bir parti yöneticisi!! koalisyona yada diğer parti yöneticileriyle görüşme yapmamış, çözüme yanaşmamıştır. ülkemizin çözüm getiremeyen insanlara ihtiyacı yok.
Beyler herkese tavır almanın bir yararı yok. O kadar büyük lafların altına girmeyecekti o zaman ? Sorumluluktan kaçtı devlet bahçeli bunu göz ardı etmeye gerek yok
bunadığından artık gerçekten emin olduğumuz kişidir.
7 haziran akşamı çıkıp koalisyon seçeneklerini sıralayan, biz hiçbirinde yokuz diyen daha görüşmeler başlamamışken her seçeneğe hayır diyen sanki kendisi değilmiş gibi çıkmış, akp geldi de, hiç niyetleri yoktu, savmak için geldiler koalisyon yapmak için değil diyor kendisi.
ha sen çok istiyordun koalisyonu da, ak parti oralı olmadı değil mi bahçeli? oyları düşüyor belli ki, hafızasını kaybetmiş taklidi yaptığına göre. insan şunları söylerken yaşından başından utanır hiç değilse.
tv'de söylediklerine göre meğer tam bir koalisyon aşığıymış kendisi. çok istemiş, çok uğraşmış, taşın altına gövdesini koymaya bile hazırmış lakin nasip bu ya olmamış. tabi bizim bunu seçime 4 gün kala öğreniyor olmamız enteresan.
7 haziran gecesi çıkıp konuşan hayır diye esip gürleyen adam da benim dayımdı zaten.
devlet bahçeli bilgili ve tecrübeli bir siyasetçi. geçmişte yaptığı hatalar yüzünden partisini gerilere atmıştır. bir çok milliyetçi insanı kendinden uzaklaştırmıştır. ilk üçlü koalisyonu kurmadan önceki seçim konuşmalarında yağlı urganı halkın üzerine atıp ne yapması gerektiğini bilirken. üçlü koalisyonu kurduktan sonra neden sırt çevirdi bu duruma şaşırtıcı.
Türkiye'nin bugünkü alt yapısını hazırlayan adam artık düzelme yoluna gider gerçekten şuan konuştuğu gibi kararlı olursa eminim ülkenin toparlanmasını tek başına sağlayabilecektir.
Nazlı çelik'in, programın son bölümünde devlet Bahçeli'ye, mavi renkli yüzük ve mhp rozetinin hep aynı renk ve uyum içerisinde olduğunu söylemesi uzerine, cebinden mavi renkli tespitini çıkarmış ve onu da ekranlara göstermiş, ardından da kendisini izleyen halka saygısızlik yapmak istemediğini yoksa nazli çelik gibi bir hanımefendinin programında asla tesbih kullanmayacagini söyleyen saygılı, kibar ve beyefendi kişilik.
Şahsi düşüncem, Türk siyasetinde sertliği ve ciddiyetiyle babacan tavırlarını bu kadar güzel ayarlayan bir siyaset adamı, bulunduğu konumu da hesaba katarsak türkiye'de ender görülen ve aranan bir politikacı tipidir.
inşallah adamlığının karşılığını, Türk milletinin demokratik seçimiyle seçilerek alır. 1 Kasımda oyum devlet Bahçeli'nin partisinedir.
"Fetullah gülen'le arasına mesafe koymayan genel başkan(!)" olduğu için ilk defa akp'ye oy vereceğini söyleyen bir ampül kafalı'yı görmemizi sağlayan liderdir.
Ulan deyyus! Mhp, akp ile feto aynı yatakta yatarken, pensilvanya'lının vatikanla olan işlerini anlatıyordu. Sen hiçbir zaman mhp'ye oy vermedin bunu herkes biliyor. Kalleşlik yapma.