her partinin iktidar olma amacı vardır fakat devlet bahçeli ile mhp nin öyle bir amacı yok. Amaçları yerlerini koruyup oturdukları yerden para kazanmak. Gündemde olmak için 2-3 eleştiri yaparlar bunu herkes yapar. Siyasette konuşarak çözülecek olayların hepsine kapı kapattığı için böyle bir varsayım çıkıyor ortaya.
hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa anlaşır diye bir söz var beynimiz bunun için verildi bize. Düşünme kabiliyeti bunun için verildi ve devlet bahçeli bunların hiç birini kullanmamakta siyasette çözüm konuşa konuşa aranacak iken sayesinde bu imkansız hale geliyor
Adam gibi adam tabi millet rahmetli ecevittem beri görmeye görmeye adam gibi adamın nasıl bir şey olduğunu haliyle unuttu böyle acaip sanrılara düşmeleri normal.
Garfield gibi siyasetçi. Yattığı yerden para kazanma peşinde, chp ne seçimde ne siyasette etkin rol oynamadı meclise önerge bile vermedi ne yapmaya geldiler anlamıyorum. Devlet Bahçeli zaten her çağrıya hayır diyor. kimse bunun kapısına gitmez bir daha. Trip atmaya gelmiş resmen
Yolda görsem ne yapmak istiyorsunuz siyasette diye kendilerine soracağım insan. gerçekten ne yapmak istiyor. sürekli 3. parti olup eleştirip para kazanmak istiyor sanırım. her parti iktidarı hedefler ülkeye daha iyi hizmet anlayışıyla yöneteceğini iddia eder bu rekabet yaratır ama maşallah mhp hiç oralı olmuyor. Rekabet iyi sonuçlar getirir mhp bunu bilmiyor
Siyasetin kendisinde ki anlamı ne merak ediyorum. Siyaset yatma yeri değil siyasette yatmaya geldiği anlaşılan kişi en fazla 2 yıl dayanabilir. Benim görüşüm bu çünkü her projeye hayır demenin bir mantığı yok
Ne zaman istifa edecek merak ediyorum. mhp devlet bahçeli yüzünden iyice arka plana atılmaya başlandı. Sürekli liderlere hayır cevabı yolluyor görüşmeyi reddediyor bir daha bu adama konuşmaya gelen olmaz bu yüzden uğraşmazlar mhp ile. Derhal bu durumu düzeltmeli. Yoksa siyaset süresi max 1 yıl
yarrakkafalıların onların istediği gibi davranmadığı için ömür biçtiği türk büyüğü. apo'nun odalığı yarrakkafalıların değil, mhplilerin isteklerini hayata geçirmek için mhp başkanı oldu koçum bu adam. bunu bilelim. bir yanlışlık olmasın...
inşallah bir on yıl daha mhp'nin başında kalır da göt yakmaya devam eder.
gora da ki sahne gibi belki hayır demeye programlanmıştır adam diyesim geliyor. Siyasette herkes susarsa kim ne yapacak. Siyasette susmak en iyi cevap değildir konuşmak en iyi cevaptır. Bu yüzden siyaset yapılıyor yoksa bırakalım siyaseti trip atalım birbirimize olmaz
+Sayın Bahçeli devletin başına sizce geçebilecek misiniz ?
-hayır
+ Iıı nasıl yani, devleti yönetebileceğinize inan mıyor musunuz ?
-hayır
+Nasıl olur, dediklerinize göre iyi bir lider değilsiniz
-hayır ...
:D :D bakalım bahçeli ne zaman hayırlar bir dur! diyecek :D
Adama doğuştan sakinleştirici mi verdiniz. Hiç bir ülke meselesinde 3. parti olmalarına rağmen etkin değiller. mhp ilk kurulduğunda ki yıllarda böyle miydi ? devlet bahçeli ihanet ediyor mhpye. Milliyetçilik mhpde isim sadece. Asıl milliyetçi ak parti
Ne zaman istifa edecek merak ediyorum. Yaptığı hayır açıklamaları için dönüp arkasına bakıyor mu ? Çocuk parkı değil siyaset. Ülke adına bir mesele varsa onu çözmek seninde sorumluluğun bahçeli.
Adam her şeye hayır diyor böyle bir şey ilk defa görüyorum. Hayır diye diye nereye kadar sürecek bu ? Trip atmaya gelmiş sanırım naz yapıyor ahahah. Siyaset bu beyler siyaset. En büyük 3. parti sizsiniz belirli bir kitlesi var