bizzat kendi söylediklerine bakılırsa, 7 haziran'dan bu yana hiçbir koalisyonda bulunmak istemeyen siyasetçi. bugün de ak parti'yi reddetmesinde şaşılacak bir durum yoktur.
yapılmış görüşme herkesin de bildiği gibi formaliteden ibarettir.
her partinin belli ilkeleri vardır. anlaşamazsanız, koalisyon çıkmaz. bu kadar basit. o yüzden koalisyon kurulamadı diye başkalarını suçlamasına hiç gerek yok. koalisyon kurmak istiyorsa buyursun, chp ve hdp ile birlikte kursun. tutan mı var?