mhp nin %30 %40 oy alacağını hayal edenlerin beğenmediği genel başkanım.
bence de beğenmeyin. siyasi analiziniz bu derece kıtsa ve seçmeni tanımıyorsanız beğenmeyin genel başkanı. oylar yine arttı bir önceki seçime göre hemde ciddi bir artış var %5 civarında. zaten akp den kaçan türk-muhafazakar kitle adresini mhp yaptı kürt olanlarda hdp... akp nin eksilen %8 i budur.
geçmişte radikal olarak lanse edilen tv lerde "ülkücüler mafya ülkücüler katil" temalı programlar yapan ali kırca-reha muhtar-uğur dündar-m.ali birand-can dündar gibi tiplerin yarattığı algıyı kırmak zor. mhp kendi tabanında radikal olabilir ancak bahçeli zamanında çıkıp "küpe takanla da dost olun" diyebilen bir adam. yarattığı pozitif etki tartışılmaz mhp nin başında fosilleşmiş bazı isimler olsaydı veya ülkücü camia dışında bilinmeyen bir isim... mhp bugün barajın altında bile kalabilirdi.
sinan oğan dendi olmaz... bunun sebepleri var çünkü. bizim millet osuruktan nem kapar islami yönü ağır basan mhp seçmeni karşı partinin yapacağı "bu adam şia caferi" propagandasıyla kolayca vazgeçerdi oy vermekten.
koray aydın dendi... mhp koray aydın liderliğinde en fazla %8 oy alırdı.
oktay vural dendi onunla da baraj aşılır ancak %12 lerde 13 lerde kalınırdı.
mhp nin %20-22 den fazla oy olması imkansızdır bu ülkede. ha doğuda özerklik ilan edilecek işler iyice karışacak o zaman göreceğim o akp ye "istikrar bozulmasıyn" diye oy veren parazitlerin halini.
adam gibi adamdır çok şükür oy verdiğim için hiçbir zaman pişman olmayacağım.
mhp genel başkanı ve asla iktidarı göremeyecek lider. kendisini severim saygı duyarım oyumu da veririm ama eleştirimi de yaparım. bak reis sen hatayı apo'yu asmamakla yaptın. bu ülke vatandaşları senden ne aş istedi ne para ne huzur sadece ama sadece apo'nun kellesini istedi. sen ne yaptın ben asamam dedin. sen asamam dersen bu millette sana 'yapamam' der ve seni ölene kadar da iktidar yapmayacaklar.
ama şunu bil sana saygım sonsuz ve oyumda hep sana.
Artık siyasette bu kadar gururun bi işe yaramadigini görmesi gereken kişi. Kendinden ziyade halkı düşünmesi ve bencil kararlar vermemesi ve artik çıkıp bi konuşma yapması lazım. Hadi haluk bile çıktı konuştu *
Şuan gözümde tamamen yavaşça bitmektedir.(bu sözüm kendisini başarılı addetmesi üzerinedir)
Edit: Sikerim koalisyonunuzu demiştir.
Edit: Taşaklarını çıkarıp masaya koymuştur. Teröristler ve hırsızlar ve Atatürk tüccarları koalisyon yapsın bizim şerefimiz ve haysiyetimiz buna müsaade etmez demiştir.