mhp nin %30 %40 oy alacağını hayal edenlerin beğenmediği genel başkanım.
bence de beğenmeyin. siyasi analiziniz bu derece kıtsa ve seçmeni tanımıyorsanız beğenmeyin genel başkanı. oylar yine arttı bir önceki seçime göre hemde ciddi bir artış var %5 civarında. zaten akp den kaçan türk-muhafazakar kitle adresini mhp yaptı kürt olanlarda hdp... akp nin eksilen %8 i budur.
geçmişte radikal olarak lanse edilen tv lerde "ülkücüler mafya ülkücüler katil" temalı programlar yapan ali kırca-reha muhtar-uğur dündar-m.ali birand-can dündar gibi tiplerin yarattığı algıyı kırmak zor. mhp kendi tabanında radikal olabilir ancak bahçeli zamanında çıkıp "küpe takanla da dost olun" diyebilen bir adam. yarattığı pozitif etki tartışılmaz mhp nin başında fosilleşmiş bazı isimler olsaydı veya ülkücü camia dışında bilinmeyen bir isim... mhp bugün barajın altında bile kalabilirdi.
sinan oğan dendi olmaz... bunun sebepleri var çünkü. bizim millet osuruktan nem kapar islami yönü ağır basan mhp seçmeni karşı partinin yapacağı "bu adam şia caferi" propagandasıyla kolayca vazgeçerdi oy vermekten.
koray aydın dendi... mhp koray aydın liderliğinde en fazla %8 oy alırdı.
oktay vural dendi onunla da baraj aşılır ancak %12 lerde 13 lerde kalınırdı.
mhp nin %20-22 den fazla oy olması imkansızdır bu ülkede. ha doğuda özerklik ilan edilecek işler iyice karışacak o zaman göreceğim o akp ye "istikrar bozulmasıyn" diye oy veren parazitlerin halini.
adam gibi adamdır çok şükür oy verdiğim için hiçbir zaman pişman olmayacağım.