ideolojik olarak kendisiyle zıt kutupta olsam da bugün çalışmalar aksamasın diye kurtarma bölgesine gelmeyerek adamlığını göstermiştir kendisine vatandaş olarak teşekkür ediyorum.
siyaset adamlığını beceremeyen ancak "devlet adamlığını" kimselere de bırakmayan siyasetçi(!)dir. son üç günde gösterdiği tavır siyaset adamlığının yansıması değil, devlet adamlığının yansımasıdır. zira hiç bir siyasetçi her ne şart altında olursa olsun rakip parti elemanını övmez. birlik beraberlik nutukları atar ancak bunu icraate dökmez. kalabalık ortamlara korumasız gitmez, halk ile bu kadar muhatap olmaz. ama bu beyefendi bütün bunları yapacak kadar beceriksiz bir siyaset adamıdır(!) ancak tam bir "adam"dır.
siyaseten beceriksiz olsa dahi 3 büyük parti içindeki liderlerin en delikanlısı ve vicdanlısıdır.soma da sergilediği duruş istisna değil her daim böyle olan bir duruştur.el öpme meselesine gelince türk töresinde başbuğ yani komutan lider önder kim olursa olsun yaşına boyuna posuna bakılmaksızın saygı için eli öpülür.fatihin elini eteğini 20 yaşında öptüler ve dahi diğer liderlerimizin.ayrıca devlet bahçeli kimseyi zorla öptürmez elini.adetlere saygınız olsun bilmeden yorum yapmayın.adam başbuğu saydığı adamın elini de öper eteğini de sana ne dürzü ?
Bu devlet öyle bahçeli ki, bahçesinde yetişen para agaçlarından sadece iktidar yanlıları faydalanabiliyorlar. Geri kalanlara ise yabani otlar ve çakıl taşları düşüyor.
hala neden siyaset yapıyor anlam veremediğim mhp'nin genel başkanı.
yahu bu halk seni üç seçimdir(10 yıldan fazla eder) rezil etmiş, seçmemiş. sen hala genel başkanlık yapıyorsun. nasıl bir yüzsüzlüktür bu arkadaş.
ne yazık ki türk siyasetinin genel durumu bu. seçim kaybetmek normal bir şeymiş gibi algılanıyor. yahu seçim kaybetmek ne demek biliyor musunuz sayın bahçeli ve diğerleri "halk seni istemiyor" demek. bu kadar açık ve net. azıcık gurur ve onur.
devletin sikertildiği şu günlerde hala a4'e yazılan divan edebiyatı formatındaki metinleri okuyan adam.yahu kardeşim bir meydana in de kızılay'a kadar elinde pankartla yürü.al yanına kurmaylarını.ama yok aman tadımız kaçmasın ali rıza bey!şu kış uykusundaki milleti kaldır şu uykudan.sen devletçilik oynarken ortada devlet kalmadı.yerim siyasetini.
söğüt ocağından ertuğrul gazi oldunuz.
kosovada murat,
istanbul'da fatih oldunuz.
bizans burçlarında üç hilal,
erzurumda nene hatun oldunuz.
maraşta sütçü imam,
izmirde hasan tahsin oldunuz.
ankarada mustafa kemal,
arif nihat oldunuz al bayrakla dalgalandınız
necip fazıl oldunuz sakaryayla şaha kalktınız
erol güngör oldunuz davamızda taht kurdunuz
başbuğ oldunuz düştünüz gönlümüze,
şehit oldunuz düştünüz önümüze.
biz bu sinsi kuşatmayı yarmalıyız yaracağız.
türk milletini düştüğü dar boğazdan kurtarmalıyız kurtaracağız. devlet bahçeli
cumhurbaşkanlığı için aday olmayacaktır. kendisini mhp liderliği koltuğundan etmek isteyenlerin en büyük isteği kendisini cb adayı yapmak. ama kendisi olmayacaktır. aslında bu ülkede ondan iyi reis i cumhur olacak başka kim var?
Çatı aday olarak kendini göstermek istediğine dair söylentiler var. Rte'nin karşısında koz olarak öcalan'a verildiğini iddia ettiği serbest kalma sözünü kullanmayı düşünmekteymiş. Terör örgütüyle pazarlık yapan cumhurbaşkanı olamaz diyerek oy toplamayı planlar öyle bir durumda. Başarılı olacağını pek sanmıyorum. Rte pkk düşmanlarını bile ama evlatlarımız ölmüyor argümanıyla kafalayacaktır.