siyaseten beceriksiz olsa dahi 3 büyük parti içindeki liderlerin en delikanlısı ve vicdanlısıdır.soma da sergilediği duruş istisna değil her daim böyle olan bir duruştur.el öpme meselesine gelince türk töresinde başbuğ yani komutan lider önder kim olursa olsun yaşına boyuna posuna bakılmaksızın saygı için eli öpülür.fatihin elini eteğini 20 yaşında öptüler ve dahi diğer liderlerimizin.ayrıca devlet bahçeli kimseyi zorla öptürmez elini.adetlere saygınız olsun bilmeden yorum yapmayın.adam başbuğu saydığı adamın elini de öper eteğini de sana ne dürzü ?