istifa etmesine gerek olmayan liderdir. Adam gibi adamdır... MHP genel seçimlerde gereken cevabı ve mesajı verecektir herkese. Bahçeli iyi bir lider ve şuan yerine gelecek kişi konusunda herkes gibi o da kararsız. Ben isterim ki Ümit Özdağ gelsin ama içimizdeki irlandalılar itiraz eder. Bahçeli de koray gibilere koltuk bırakmaz çünkü bilir ki onlar o koltuğa geçerse...
başbakan potansiyeli olmadığı için mhp'nin oylamalarda bile baş gösteremediğini düşünüyorum. kendisini savunacak, fikir yürütecek, farklılık yapacak, güçlü gösterecek bir yanı yok. amma velakin bu adam ne derse desin kızamıyorum. ayrıca çokta espritüeldir kendisi bkz; ne akp ne chp ille de MHP. bu cümlesine hayranım valla her duyduğum da 32 diş gülüyorum.
devlet bahçeli... Devlet bançeli mhp'nin her şeyi. Emin olun her şeyi. Üniversiteli ülkücüsü, milletvekili danışmanı, genel başkan yardımcısı ve genel başkanı. Evet bahçeli bunların hepsi. Ya da hepsi bir ara bahçeliydi. Bu partinin demirbaşı. Ömrünü bu davaya harcayan adam, resimiz. Evlenmeyen, zevk sefa sürmeyen hep çile çeken bir adam bahçeli. Saygıda kusur eden ülkücü siktirsin gitsin.
Ancak saygıdeğer genel başkanım. Türkiye'de yeni bir sağcı partiye ihtiyaç varken mhp bunu kullanamıyor. Yerinde sayıyor. Gel sen yerine oktay vural veya tuğrul türkeş'i bırak. Ya da sen kimi uygun görürsen. Uçsun bu parti.
salağın tekidir efendim oturdu koltuğa kalkmıyor. Mhpnin sinmesinin ve susmasının ülkücülerin durmasının sebebi bu varlıktır efenim. Bir mhpli olarak en nefret ettiğim şahıstır parti başında başka biri olsa çok daha güzel olurdu. Ayrıca bu adam hiç bi boka karışmaz. Ulan o kadar kaset çıktı sen ülkücülere otur evde diyosun. Gezi olayları çıktı sen otur evde dedin. Korkaktır efendim korkuyor rteden.
son derece etkili güzel bir değerlendirme yapmıştır. bir de sonunda eyyyyyyy türk milleti sizin tercihlerinizin ta amq deseydi süper olurdu. bu millet tecavüz seviyor çünkü.
seçim sonrası dinliyoruz, ne bir özeleştiri, ne bir itiraf... kaldığı yerden iktidara sallamaya devam etmiştir kendileri.
büyük başarı da demiştir kendileri için.
başarız değildir adamdır. adamın hasıdır hammaddesidir. milliyetçi hareket partisinin ilelebet genel başkanı ve türkiye'nin , türklerin umududur halk farkında olmasada.
partisiyle kazandığı en büyük başarı, oy oranını yüzde 12-15 arasında tutmak olsa da, aslında en büyük başarısı; ülkücülerin sokağa çıkmalarına engel olmasıdır.
mhpli değilim, oy da asla vermem; ama sorumlu bir siyasetçinin nasıl olmasını gösteriyor uzun provokatöre. yalansam yalan deyin. tek bir sözüne bakıyor ülkücüler, ama kendisi sürekli itidal çağrısı yapıyor.
Şantaj kelimesini Sandaj
kalaşnikof kelimesini kalenşikof
küçük cekmeceliler kelimelerini küçük çekmeller
bisküvi kelimesini püskevit diye telaffuz eden milliyetçi haraket partisi lideridir .