istifa etmesine gerek olmayan liderdir. Adam gibi adamdır... MHP genel seçimlerde gereken cevabı ve mesajı verecektir herkese. Bahçeli iyi bir lider ve şuan yerine gelecek kişi konusunda herkes gibi o da kararsız. Ben isterim ki Ümit Özdağ gelsin ama içimizdeki irlandalılar itiraz eder. Bahçeli de koray gibilere koltuk bırakmaz çünkü bilir ki onlar o koltuğa geçerse...