--spoiler--
''Kim ne yaparsa yapsın, kim hangi oyunu oynarsa oynasın; bayrak inmeyecek, ezan susmayacak, millet bölünmeyecek, Türklük silinmeyecektir''
zira milletin parasıyla klise onarıyorsun ne demek. bu memlekette hristiyanlar vergi vermiyor mu. ayıptır biraz cehaletinin dinmesi gerekir dövlet beyin.
An itibariyle samsun' da gürcü çıkarmalarına, rum döllerine, yunan piçlerine, erivancı orospu çocuklarına gider yapıp kanı bozuk bi'takım türklere tarih dersi vermektedir.
internete düşen şakalı komikli videolarının saf ergenler tarafından alaya alınmasıyla başlayan masumane süreç şu aralar tam bir itibarsızlaştırma operasyonuna evrilmiştir.
şu ortamda ben kendisinin yerinde olsam, her allah' ın günü siyaseten yetersiz yüzeysel adamların ağzına meze olduğumu görsem, inanın herkesi kendi haline bırakırdım. partiyi martiyi lağvedip kapılarına mührü vurdururdum. samimi söylüyorum pes etmiştim.
sırf bu sebepten bile yeri kolay kolay doldurulamayacak adamdır. evet adamdır.
salı günkü parti grup toplantısında ''ABD'de çıkan haberlere bakarak, Türkiye'nin Milli Kuruluşunu Eleştirmeyiz! '' diyerek ülkesinin ve milletinin çıkarlarını herşeyden üstün gördüğünü bir kere daha kanıtlamış devlet adamıdır.
Göroymaka Norşin, Aydınlara Tillo, Tunceliye Dersim isimlerini vermenin arifesinde olan Başbakan ve etrafındaki bazı zevat, acaba kendi isimlerini de değiştirerek asıllarına rücu edecekler midir?
Yedi yaşında Türkçe öğrendiğini her fırsatta ifade eden, ama Türk Dili ve Edebiyatı alanında Doçent unvanı alarak bugünkü seviyesine ulaşan AKPnin kapı gıcırtısı ve akorttu bozuk sözcüsü acaba ismini değiştirmek için neyi beklemektedir?
Türk milletine şükran duyması gerekirken etnik tetikçiliğe soyunan, Ali Suaviden hiçbir şey anlamadığı da net olarak anlaşılan bu zat, mesela Hado, Hazo ya da Hander ismini almayı düşünmekte midir?
Şayet ayrımcılık olsaydı, bu kişi Kültür ve Milli Eğitim Bakanlıklarına kadar yükselebilir, dört dönemdir parlamentoda yer bulabilir miydi?
Bunun yanında, Başbakan Erdoğanın gündeminde kendi ilçesi olan Güneysunun adını Potamya olarak değiştirmek var mıdır?