hava sahamız ihlal edilmiş, rus uçağını düşürmüşüz, ufukta savaş tehtidi var...beyzademizin umurunda değil. ne kafası yaşıyorsa artık?
bir açıklama yok.
ama önemli olan genel başkanlık. değil mi sözde türkmen beyi?
--- alıntı ---
Rusya’nın Suriye’deki Türkmenlere yönelik hava saldırısını protesto eden sayın ahalimiz, Beyoğlu’nda Rusya Konsolosluğu yerine, yanlışlıkla, bayrağını benzettikleri Hollanda Konsolosluğu’na yumurta fırlattı. Hollanda Konsolosu tweet attı, “gene binayı karıştırdılar, ne zaman Rusya’ya öfkelenseler bize geliyorlar” dedi.
*
(Hollanda konsolosluk binası 300 senedir, 1714’ten beri orada… Rusya konsolosluk binası ise, 250 senedir aynı adreste… Sanırsın geçen ay açıldılar, sayın ahalimiz hâlâ karıştırıyor.)
--- alıntı --- http://www.sozcu.com.tr/2...l/yeni-osmanlilar-993269/
kendi gibi "40 yapar hesaplarıyla", aptallığıyla, etkisizliği ile daşak geçilen...
herkes rolünü oynuyor hayatta.
kk nın görevi halkçı partiyi
db nin görevi milliyetçi partiyi bitirmek...
Öncelikle hükümet karşıtlığı ile görmezden gelinen durumu gözler önüne sereyim.
Koalisyon mevzusu: mhp oy vermeyen ama eleştiren arkadaşlara soruyorum vermediğin yetkinin neyinden şikayet ediyorsun? Çok basit bir denklem var. Olası bir mhp-chp-hdp koalisyonu akp yi indirmek adına yapılsa idi:
1- bir sonraki seçim için; mhp neredeyse tüm oyunu kaybeder oy komple akp ye kayardı. chp içindeki bir kitle akp ye oy vermese dahi oy kullanmamayı tercih edebilirdi. hdp faktörü sebebiyle.
2- bu 3 parti hangi ortak paydada buluşacak hangisine hangi bakanlık verilecekti? hdp ye milli eğitim ya da iç işleri verilsin iyi mi?
3- özellikle etrafımız kriz, terör ve bölgesel sorunlarla doluyken hızlı karar alınıp uygulanması durumu söz konusu, bu 3lünün karar alma süreci dahi yavaşlatacak uygulaması ayrı yavaşlatacak.
4- bu koalisyonun en fazla kaç ay gideceğini düşünelim muhakkak ki error verecek, bir yandan da mevcut muhalefete hiç benzemeyen akp muhalefiti olacak. tabi akpden kalan borçlar, bilmediğimiz antlaşmalar da cabası.
En nihayetinde koalisyon çökecek yine erken seçime gidilecek ve akp nin gördünüz mü bunlar yapamıyoru haklı çıkacaktı. Üstelik devlet kanallarına akp kendi adamlarını yerleştirmişken koalisyon her halükarda zorlanacaktı. hem akpsi hem cemaatiyle karşı karşıya. Kök salmış bir şeyi öyle zank diye çekip atamazsın, önce büyümesini engellersin sonra yavaş yavaş çürümesini . aynen elin yandığında direk soğuk su tutmadan önce cildin reaksiyon vermemesi için ılık suya tutup hazırlamak gibi.
Baya iyi çözümleriniz var, herkes siyasetçi. buyurun meclise siz çıkın adamlar da diğer meslek gruplarına yönelsin.
Üstelik açıkça mhpnin iç tabanı sakinleştirmiş. yapılan her şey öyle açıktan gözlemlenecek boyutta değil. bak bunu da biz yaptık densin. ama mümkünse burada devleti kıçı kırık örgütle masaya oturtup sonra o devletin amerikaya kafa tutamamasını eleştirmeyelim. örgütle devleti masaya oturtursan daha nice örgütlere sebep olursun, örgütle masaya oturan devletlerle oturmak zorunda kalır elbet. ama sanane ki değil mi? sen kendi egonda, benim tarafım kazansındasın. Atatürk'ün adını alıp terör propagandası yapanlar bi' zahmet köşede sessizliğe gömülsün.
MHPden akpye kayan oy mhp ile ilgili olduğu kadar chpnin 6 oktan yeterince sapmış olması ve kendine seçtiği müttefikle de alakalı. siz o kadar radikalleşirseniz al biz de böyle yaparız cevabı geldi. terörist mi hırsız mı ikileminde bırakanlara sorun hesabını.
( not: yandaş değilim, bizzat muhalifim. Ancak hükümete zarar verirken devlete gelecek zarar boyutunu hesaba katınız. Zira bedel o hükümet gittiğinde gelecek olan hükümete de intikal eder, millete de. Fani olan için baki olanı yakmayalım. aman dikkat. )
kendi ilkeleri partisinin gerilemesine neden olmuş siyasetçi. saygıyı belki diğerlerinden çok daha fazla hakkediyor. çünkü kendisi ne derse ya da nasıl görünürse odur. ikiyüzlü değil. bu nedenle her zaman kaybedecek maalesef.