Parti ilkerini korumakla ülkeyi hükümetsiz bırakmak arasındaki ince çizgiyi kavrayamamıştır. AKP ve HDP'ye ne yaptırmayacağını 40 vekille anlatmak yerine, 80 vekille ne yaptırmayacağını göstermesi daha akıllıca olurdu. Süreli CHP azınlık hükümetine destek verip, beni CHP ile yapılan protokol bağlar deyip işin içinden çıkabilirdi.
Bence davaya en ağır ihanet oyları 5 ayda %4,5 düşürüp istifa etmemektir çünkü 7 haziran gecesi kimseye danışmadan çok büyük risk aldı.
Milliyetçiler çok beddua yemiş, bela olarak onlara bahçeli'yi vermişler. Farkında olmadan iktidarın bastonu olan adam. Öl ya da ölme ama emekli ol be adam.
türk milliyetçiliğine zarar vermekle görevli ajan olduğunu düşünüyorum artık. yoksa bu zorbalık gücünü nerden alacak?
milliyetçiliği tüketmeden gitmem diyor baksana. öl o zaman reyiz, öl be.
bir ölmedi gitti dediğim ihtiyardır. arkadaş rahat bırak artık şu partiyi. bırak da adam gibi bir muhalefet olsun hükümet de işini iyi yapsın. biliyorum koltuğun rahat fakat kurt geçinmekle kaliteli olunmuyor. git artık.
türk milliyetçiliğine ve ülkücülüğe gelmiş geçmiş en fazla zararı dokunan kişidir.
açık ve net olarak söylüyorum ki, kendisinin milliyetçilikle ve ülkücülükle zerre alakası yoktur, hala bunu destekleyenler de türklük ve ülkücülük düşmanıdır.
ne demek lan "imza bile toplansa o kurultayı toplatmam, engel olurum" ne demek?
sen kimsin ki? sen kimsin de insanların demokratik taleplerini yok sayıyorsun? bu gücü kimden alıyorsun? asker kaçağı sözde kurtçuklarından mı?
--spoiler--
Şimdi de Antalya’da G-20 toplantısı yapılacak. insanlık terörden kırılıyor, Paris’in içine Şam kaçıyor, beyefendiler ise başka alemde!
--spoiler--
g-20 toplantılarında dansöz oynatıldığını mı sanıyor ne yapıyorsa artık.
-sinirli ses tonu insanları etkilemez. döver söver gibi oy istenmez. bunu öğren.
-açıklamalarının yüzde sekseni "yazılı".* ne zaman konuşacaksın diye sorarlar.
-rakiplere karşı pasiflik sınırları zorluyor. koalisyon görüşmesi sonrası binadan çıkar çıkmaz açıklama yapıp mhp yi suçlayan davutoğlunu niye yalanlamıyorsun? basına davutoğlu yalan söylüyor hiçbir şartı görüşmeye açmadık DESENE. LAN iNSAN ARKASINDAN KOŞar YETiŞiR, PENCERedEN HÖYT DEr yine engeller. kendi merkezinin önünde kendini hayırcı diye yaftalatmaz....
-tekerleme yaptığı "akp ile chp koalisyon kursun" sözü tamamen facia zaten. ileri görüşlü olcam derken hipermetrop durumuna düşmek.net.
mhpli ülkücü kardeşlerim. bak sizin lideriniz, başbuğunuz bile anmaya katılmamış. vallahi püskevitçiye helal olsun, gerçek milliyetçiliğin gereğini yaptı.