Kendisine zurriyetsiz, evlat sevgisi nedir bilmez;türk milliyetçilerine kafatasçı, vampir, morg bekçisi, fatiha bilmez vs laflarını edenlerle iş tutmaktadır. Bu lafları hangi soda ile hazmetti bilemiyorum lakin yarın emri hak vaki olduğunda ülkücüler o tabutun altına girmemeli!
merak ediyorum da mhp li olup hala devlet bahçeli den ümitli biri var mı? Yeni mhp kurulmalı diyeceğim ama iş içten geçti. devirmeye çalıştılar recep ağbisi kurtardı onu.
Kendisine 4 seçim oy vermiş biri olarak Türk halkından özür diliyorum. Pişmanım. Ben verdiğim oyun hesabını veririm de sen aldığın oyların hesabını veremezsin devlet Bahçeli. Ülküsünü, ideolojisini bir adam için satan ülkücü olmaz. Partide de yanındaki bir kaç yancı kaldı zaten. Umarım Meclis'ten geçmez şu teklif.
Hayrola yeğen ümit özdağ'ı, meral akşener'i fetocu ilan etmişsin? Ama şu feto dediğin adamla el ele kol kola en çok senin partililer gezdi be!
Akp'ye muhalif herkese fetocu damgası vuracağına senin adamlarının zamanında fetoya düzdüğü methiyelere bak. Biz başından beri fetonun ne menem bir şerefsiz olduğunu zaten biliyorduk.
Son dönemlerde, “Dersini almış da, ediyor ezber” sanıyordum.
Böğürtüsü kesilince, haddini bildiğini, aklını başına aldığını...
Ama MHP’nin derisi altında cerahat gibi biriktirdiği fitne fesadı görünce, Meral Akşener’in, bu “kuyruk acısıyla” daha çok çıyan deliğine girip çıkacağını, daha çoook “tıslayacağını” anladım!
Üst aklın, “tek kullanımlık” bir aparatı olan Meral Akşener, eğer Devlet Bahçeli’yi gömmeyi başarsaydı... MHP’nin kumanda masasındaki ilk vazifesi bugünlerde başlayacaktı işte!
CIA tasmalı PKK, “Tak” diye canlı bomba patlatacak, Meral Akşener ve Ümit Özdağ denilen FETÖ mankurtları da, MHP’li gençliği kışkırtarak, PKK terörüyle alakası olmayan sonu gelmeyen bir iç çatışma çıkaracaktı!
Gençleri birbirine düşürecekti...
Sokakları kan gölüne çevirecekti...
Ama kifayetsiz muhteris Meral Akşener’in, “yortta sooolh” projesi tutmadı! “15 Temmuz’dan sonra her şey değişeceeeek” demişti ya... Hevesi kursağında kaldı! Allah, bir şey olmasına izin vermedi! Planıyla, projesiyle yerin dibine battı!
Devlet Bahçeli için “kazdığı çukura” kendisi yuvarlandı!
Devlet Bahçeli, bu mankurtları fena ters köşe yaptı!
Ha şimdi ortada ne Meral Akşeneeer, ne de Ümit Özdağ ne de Pentagon ajanı “muhbirleri” kaldı...
MHP lideri, 15 Temmuz’da yine her zamanki gibi adına yakışır bir şekilde, Devlet’liğini yaptı!
Devletin, milletin yanında durdu!
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, terörle mücadele sürecinde yalnız bırakmadı!
15 Temmuz’da, milletinin, devletinin yanında, CIA emperyalizmine karşı güç birliği yaptı!
Gençleri sokağa kışkırtan, CIA barkodlu beslemeleri amacına ulaştırmadı!
Milli davrandı...
Sağduyulu davrandı...
Şerefli bir lidere yakışır gibi...
Ülkücü gençliği çekip çevirdi... Şiddetten uzak tuttu!
Baba gibi davrandı kısacası...
Ha şu anda ülkücü gençleri sokağa dökmeye meyletse, Vallahi, CIA bırakın karşısına kifayetsiz muhteris alternatifler çıkarmayı, Bahçeli’yi başına taç yapardı!
ABD bayrağına sarılan Can’cıklar, Bahçeli’nin sırtını sıvazlardı!
Doğan medyası, kravatlı “ajan” Selahattin Demirtaş’ı cilalamaz, Bahçeli’yi alkışlardı!
Boyunlarında CIA tasması, kursaklarında ABD lokması, sahibinin sesi mahlûklardır!
Vatanını seven halkın karşısında bu hainler, gençleri sokağa kışkırtarak “çukura alçaldıkça”, bu oyuna fırsat vermeyen Bahçeli, şerefli bir lider, bir kahraman olarak anılacaktır!
MHP’li olsun veya olmasın...
Ülkü ocaklarından gelsin veya gelmesin...
Halkın tümü, Bahçeli’nin bu “duruşuna” saygı duymakta ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’la verdiği istiklal Savaşı’na gönülden destek çıkmaktadır!
Biz böyle güzeliz işte!
Asla onların tuzaklarına düşmeyeceğiz!
Allah’ın izniyle, inayetiyle yine başaracağız!
15 Temmuz’da dizlerini kırdık...
Evelallah, omuz omuza mücadele ederek, bellerini de kıracağız!
Sayesinde benim de aralarında olduğum pek çok seçmen bundan sonra mhp ye oy vermeyecektir. Tebrikler bahçeli, akp ile balayınız bittiğinde birbirinize girersiniz inşallah.
Facebook milliyetçisinden fazlası değil.
Konuştuklarını facebookta kurt profilli dayılar da yazıyor.
Bunun tek avantajı siyasi parti başında olması.
Milliyetçiliği ayaklar altına aldın teşekkürler.
Ekmelemelediğin günleri unuttun galiba. Chp ile birlikteydin.
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Siyaset ve Liderlik Okulu'nun 13. dönem eğitim sertifika törenine katılarak konuşma yapmış. Öncelikle siyaset ve liderlik konusunda en son konuşacak insan. Muhalifleri partiden atmak, 7 hazirandan 1 kasıma oyları dibe vurdurmak ve bu konuda açıklama yapmamak gibi özellikleriyle bu konuda konuşması abesle iştigal.
Başkanlık ile ilgili dedikleri başka abesle iştigal. Herkes anayasaya uymak zorunda, beğenmeyenler anayasaya uymam diyorsa değişmesi gereken kişidir anayasa değil. Fiili durumu hukuki durum yapacağım diye şu an ki sistemden daha beter bir sistemi savunmanın anlamı var mı? Kapalı kapılar ardında ne anlaşması yaptın söyle.