16 nisan 2017 itibari ile saray soytarılığından avratlığına terfi etmiş, düşüncelerini koltuk uğruna satmış, ideolojik olarak küçümsenecek kadar icaraatlarının olduğu kişilik.
son referandumda parti adına 'evet' açıklaması yaptığı halde oylama sonuçlarıyla mhp tabanının sallamadığı parti başkanı.
1 sene önce söyledikleriyle taban tabana zıt açıklamalar yaparak 'evet' oyu istemiş ve avucunu yalamıştır. keşke birazcık onurlu olup bundan bir sonuç çıkarsa ve görevinden istifa etse. yazarken kendim güldüm yahu. bahçeli ve istifa etmek! nerdeeee...
ssk prim günü 16 nisan itibari ile dolmuş ve emekli olmuş kişidir. ben olaya böyle bakıyorum zira referandumdan hemen önce bizim şirketteki emekliliği gelip evraklarını sgk ya veren çalışanlar gibi gözleri boncuk boncuk olduydu evet çıkacak diye..
Koltuk işgalcisini ateş bastı!
Koltuk işgalcisi: 'YSK'ya çağrımızdır, eğer imkan varsa MHP'lilerin referandumda hangi tercihi yaptıkları gösterilmelidir.' şeklinde konuştu.
Başta AKP olmak üzere tüm Türkiye Milliyetçiler'in hayır dediğini görmüşken, herkes kendisinden istifa beklerken koltuk işgalcisi son bir umut arıyor.
Bahçeli siyasi hayatı bitmiş vasat bir politikacıdır.
Artık açıklamaları gülünecek şekle gelmiştir...
Ne demişler şeyh uçmaz cemaat uçurur diye. Şimdiye kadar ülkücü cemaat şeyh bahçeliyi uçurdu, o da gerçekten kendini uçuyor sandı. Şimdi cemaat kenara çekilince de yere çakıldı amma o hala uçtuğuna inanıyor.
cumhurbaşkanını domine eden şiyasetçi. ve bunu iyi yapan biri. tek başına. her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık diyen adam şu an rabia işareti yaparak tek devlet tek millet tek vatan tek bayrak diyor. daha ne olsun.