Adamın dibidir. Bu yapmış olduğun iyiliği asla unutmayacağız sayın bahçeli. Yeni sistem anlaşıldıkça şimdi sana karşı olanlar zamanı geldiğinde yüzleri kızaracak ve senden utanacaklardır.
değeri zamanla anlaşılacak adamdır. ayrıca lan mhp liler; bu adam gelmeden önce bir ekz bile barajı geçemediniz bu bir. başbuğumuz dediniz türkeş her seçim öncesi erbakan ın partisine yamanırdı o şekilde meclise girebilirdi bu iki. bahçeli den önce partinin burnu pislikten kurtulmazdı ve mafyanın arka bahçesiydi bahçeli önce bunu temizleyip partinin adını temize çıkardı bu üç.
koltuk uğruna parti tabanının görüşlerini hiçe sayarak akp'ye yamanmaya çalışmıştır. yaptıklarının sonucunu da gelecek genel seçimlerde görecek şahsiyet.
Seçim sonunda zafer kazandığını sanan MHP genel başkanı. Şimdi kendisinin durumunu bir Nasreddin hoca hikayesi ile anlatacam. Nasreddin hoca bir gün 3 kilo et alır Eti hanımı yer. Hani et yemeği diye sorunca hanımı kedi yedi der. Hoca kediyi tartar 3 kilo gelir. Eti kedi yediyse kedi nerede Eti kedi yemediyse et nerede?
Eğer MHP'liler evet dediyse ak parti oyları nerede? Ak partililer evet dediyse MHP oyları nerede? Kısacası pay çıkarıyorsa ki galiba çıkarıyor yazık bu kadar mı? Evet.
malum adam tarafından ilk satılacak adamdır. uzun er kişisinin bu gerizekalıyla artık işi bitmiştir.
uzun adam bugüne kadar yola çıktığı kim varsa, abim dediği hocam dediği kardeşim dediği büyüğüm dediği, dava arkadaşım dediği kim varsa üstten aşşa hepsine ihanet etmiş ve satmıştır.
bu gerzeklede şu anda artık işi kalmadığından mütevellit, etrafından şutlayacağı ilk salak budur.
bu entry burada dursun. yakın zamanda göreceğiz. bahçeli yapıp yapabileceği en büyük hatayı yapmıştır. geçmiş olsun.
Sayısal olarak evet e katli sağlamamış, tabanı Hayır vermiştir. Kenara çekilip kanunsuz oturduğu koltuğu muhaliflerine bırakmalıdır. Yoksa ne mhp bundan sonra destek alır, ne de muhalif kanat chp ile devam edebilir.
Bu kadar vizyonsuzluk siyasi körlük olamaz ne sandin senin sayende bu seçimi kazandık ne istersen iste benden mi denilecekti. Bizim kendi oyumuzla aldik dediysen bi sen evet dedin der ve adami birakirlar bok gibi köşede. Senden gelen oy ancak onlardan kaçan oya ikame oldu ama görünürde adı bile olmadi.
referandum sürecinin mimarı, akape'nin gizli ajanı gibi çalışarak bu durumun buraya gelmesini sağlayan kendisidir. umarım gece başını yastığa koyunca vicdanı rahattır. her ne kadar akape ülkücülerden yeteri kadar destek alamamış olsa da kişisel görüşüm bahçelinin yakın zamanda a haber'den topa tutulması normaldir. malumunuz bazı dostluklar sadece köprüyü geçene kadardır.