erdoğan bile daha sempatik kendisinden.
en azından ne olduğu biliniyor. ( bizler tarafından da olsa )
bu herif ise yıllarca milliyetçi geçindi.
şimdi ise eski apo şakşakçılarıyla, eski feto şakşakçılarıyla, ülkenin kurucusunun düşmanlarıyla, şeyh sait'e fatiha okuyanlarla işbirliği yapıyor.
hem de ne için ?
mhp'deki koltuğunda daha fazla kalmak için.
umarım meral akşener, sinan oğan, ümit özdağ ve yusuf halaçoğlu gibileri tarafından denize dökülür.
en az recep tayyip erdoğan kadar çekinilmesi gereken bir siyasi. sağı solu belli değil. devlet adamlığı yapmak bunları gerekasadjashfalkjda hayır kardeşim. hayır. terör sevici parti ile el sıkıştığından beri, barzani nin bayrağını başkentte kabul edenler ile aynı safta yer aldığı ve onca genci arkasından sürüklediği andan beri, saygımı yitirdim.. milletiniz size kırgın, size küskündür!
ülkeye kazandırdığı değil ( zaten yok) kaybettirdikleri ile anılacak kişi. milliyetçilik adı altında emperyal güçlerin değirmenine su taşımakla görevli seçilmiş kişi.
'ama kılıçdar tek adam yea ' diyenlerin eleştirmediği kişi.
temmuz 1997'den beri mhp başkanı.
öyle kılıçdaroğlu gibi 5-6 senelik de değil.
fakat ne hikmetse bundan bahsedilmiyor.
ilerdeki tarihlerde "bilimin cevaplamyamadığı sorular-top 10" listesinde zirveyi zorlayacak siyasetçimizdir kendileri! Tamam sayın bahçeli, anladık!anladık bu uzun adam ve ekibinin yenileceği ve pes edeceği yok ve senin seçmeninin yavaş yavaş uzun adama yanaştığını ve mhp'nin artık baraj hesabı yapacak kadar erdiğini anlıyoruz da bari uzun adamın milli davaya kan ağlatan hamlelerine hafif de olsa bir bozkurt gibi ulula ki sarayda kim bilir hangi vaatlerle ve ya tehditlerle bir "u"dönüşü yaptığına inanmasın tabanın!