yaşlandı artık evetçilik yapıyor. barzaninin bayragını asanlarla aynı tarafa geçiyor. milliyetçiliği ayak altına alan adamın dumurunu yalıyor. yaşlandı.
artık videosu çıksa da o da biz de rahatlasak, ardını mı dövdürmüş şoför ile mi yatmış bıdı bıdı, lan umrumızda değil bir adam ol kiminle yatarsan yat diyeceğim siyasi piyon.
gonul adami oldugu kesin, ulkuculeri derin devletin maşasi olmaktan kurtadigi da kesin hatta basbugdan cok daha dolu bi insan. ama olmadi. ha seref yoksunu koray aydinla falan kiyaslanilmaz adamligi ama son donemde inanilmaz yumusadi. kisacasi olmadi reis.
Artık Yaşını başını almış adamsın, 20-30 yıl ya Yaşar ya yaşamazsın. Allah uzun ömürler versin ama başımıza bela etmek üzere olduğun başkanlık sistemiyle herkesin başı yanacak.
Kendi partilin dahi senden tiksiniyor ama ben acımakla yetiniyorum. Eğer o sistem sahiden kabul edilirse Siyasetin kara lekelerinden biri olarak anılacaksın.
Karaktersizdir.
Açıklayayım.
Bu şahıs akp'nin 15 yılda yaptığı herşeyi eleştirdi. Her teklifi reddetti. Milletvekili maaşlarına yapılan zamlar hariç.
Koltuğu sallanınca akp'ye yanaşmaya başladı. Daha dün ihanetle suçladığı tayyibi bugün daha fazla yetkilerle donatmak için çabalıyor.
işte bu karakterli insan duruşu değildir.
Pkk tarafından koyun gibi güldülen chpkklilarin saldırdığı devlet adamı. Ne yapacakti sizin lideriniz gibi fetonun peşine mi takilip gidecekti vitaminsizler?
Kendini akp ye satmış, partisinin seçmenlerini de extrası olarak peşkeş çekmeye çalışan siyasi lider. Bu referandumda kendini peşkeş malzemesi olarak görenler onun peşinden gidip evet diyecekler.
anne babasının şeker vaadi ile kandırdığı çocuklara benzeyen siyasetçidir. bak gözünün önüne getir bir ergen çocuk hayal et ergen siniri ile ailesine sürekli atar yapıyor. sonra ailesi "sana elma şekeri alacağız dondurma alacağız" diyor o çocuğun gözleri nasıl parlar ya boncuk boncuk. bu amcaya ne vaat ettilerse gözlerinden o parlamayı alıyorum ben izlerken şimdi..