Buraya gelmişler Bahceliyi savunuyor aktoroller ne yapmaya calisiyonuz adama bir kez bile oy verdiniz mi Şimdi geldiniz savunuyonuz Bu mesele bizim meselemiz Herkez kendi işine baksın.
bir oy hesabı vardı bir ara ortaöğretimden 5 arkadaş askerlikten 5 arkadaş bilmem nereden 5 arkadaş bulunu mhpye oy verdirin iktidarız diye. bu hesaplaması klasik ocakçı olduğunu gösterir. ocakta da bu iş böyledir ''başkan şimdi herkes fakülteden 5 arkadaşını getirse ocak adam dolar taşar yapılmayacak şey mi yok mu 5 arkadaşınız.'' muhabbet tam olarak budur.
Ülkücü hareketin devam ettiğini savunan bir takım yazarların, ülkücü hareket bitecek diye yorum yaptığı er kişidir. Devlet Bahçeli ülkücü hareket lideri midir, miliiyetçi bir kişilik midir.
En azından adam çalıp çırpınıyor kaseti çıkan vekillerini korkmuyor adam hükümet ile koalisyon yapmayarak koltuk sevdalısı olmadığını saten gösterdi. Evinde ayakkabı kutusu bulundurmayan bir insandır.
iyi güzel hoş ama kendisinden bir aksiyon göremiyorum sanki hayat enerjisi alınmış, yüzünde hep sevgilisinden ayrılmış da bunalıma girmiş hüznü var . konuşma metni cok saygılı ve politik fakat partisini bir adım öne taşıyamıyor veya kendiside bunalmış olabilir. sadece takıldığım nokta hem müslümancılık hemde kavmiyetçilik mücadelesinde bulunmaları zira islam kavmiyetçiliği yasaklar geçen entrylerde dediğim gibi türkiye kavram kargaşası yaşıyan bir ülke herşey birbirine karışmıs . inşaAllah islam hükmü gerçekleşir ve bu kargaşalar bir son bulur mübarekler . *
mhp'nin başında durması gereken isimdir. kaybettiği seçimler onun suçu değildir hatta bu seçimlerde meclise girmiş olması büyük bir başarıdır. şu an parti içinde başkanlık isteyenlere bırakılsa mhp meclis yüzü göremez.
Zamanında ecevit in geçen yılda kılıçdaroğlunun başbakan ol teklifine, koltuk sevdalısı değiliz deyip, iş mhp deki koltuğa gelince partide adeta taş üştünde taş baş üstünde baş bıraktırmama kararlığında türlük düşmanı olarak gördüğü, açılım değil ihanet ediyorsunuz dediği kişilerle iş birliğine girmesi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu sözünü açıklamıştır.