mhp nin başında duran ve kimsenin indiremediği insan. la bunlar zaten köle efendileri ne derse onu yapar. aynı akp gibi bir parti, gerçi chp de pek bir değişiklik yok şimdi yalan olmasın.
bu ülkede seçimi kaybedince koltuğa daha da kenetlenen insanlar var.
abi seçimi kaybettiysen o koltukta durman hem partine hem davana zarardır.
senden daha iyisi yok mu yani?
hep sana mı kalacak, bari çekil aradan mhp merkez sağın oylarını alır belki akp böyle hortlamaz. ak ülkücülük diye bir şey çıktı şimdi moda basıyorlar oyu akp ye.
onlar da haklı şimdi, sana oy verdiler ama yaa bana ne? hayır sizle olmaz. uff snne be slk. böyle tepkiler verince akülkücü oldu onlarda ne yapsın?
Ülkücülerin zekâsı ve cesareti ile dalga geçen Devlet Bahçeli'yi tebrik ediyorum.
Bazen böylesi iyidir, böylesi hayırlıdır. ihraç edilmek, üyeliği düşürülmek, feshedilmek, yalan ve iftiraya mâruz kalmak, cüretkâr korkaklar tarafından öteki ilan edilmek iyidir, iyidir...
Yiğit olan ile, kahpe olan ayrılır.. Tavır sâhibi olanlara; zillete, yanlışa, hakikatin hatrının incitilmesine râzı olmayanlara selâm olsun...
Bu yaşanılan süreçten, kim "LiDER" Olarak çıkacak, yaşayıp göreceğiz...
millet evlenirken ''hastalıkta sağlıkta, ölüm bizi ayırıncaya kadar'' diye ant içer. adam ölüm kendisini ayırıncaya kadar mhp'nin başında kalmaya ant içmiş.
Hastalığından dolayı sanırım 2 lafı bi araya getiremiyor. sürekli öksürük ve nefes kesintisi var. haliyle ne dediğini kendisi hariç doğru düzgün anlayan yok.
konuştuğu laflar da bir amacı olmayan bomboş ifadelerden ibaret. kağıdını önünden alırsanız ne konuşacağını bilmez.
Türkiye'de yaşayan insanların en az %30'u kendisini milliyetçi olarak tanımlıyor ama mhp'nin maksimum kapasitesi %16 (: hiçbir partiye oy vermedim ama akp'yi iktidardan indirebilecek tek alternatif mhp gibi gözüküyor.
kısacası mhp zeki ama çalışmıyor. devlet bahçeli yüzünden...
son derece başarısız bir o kadarda koltuk sevdalısı bir insan. Her şeyden önce diktatör derken kendisinin şuan yaptığı açık net diktatörlüktür. Halkın ve partisinin menfaati yerine kendi koltuğunu düşünen siyasetçi diyebiliriz.
evet,
eski mısır'da acımasız firavunlar sinekler kendilerini rahatsız etmesinler diye kölelerinin vücutlarına bal sürdürür, bulundukları mekana köleleri yerleştirirlermiş ki sinekler kendilerini rahatsız etmesin, gitsin bal sürülü kölelere konsun...
bahçeli'nin etrafında da sırf bahçeli'nin keyfi bozulmasın diye üzerlerine bal sürülmüş birtakım kişiler var.
bu kişiler olduğu müddetçe mhp'de bahçeli'nin firavunluğu bitmez malesef.
ama mhp'nin firavunu var diye bu camiaya gönül vermiş kişilere her türlü hakareti eden bir partinin sempatizanı olmak nasıl bir duygudur o da tartışılır.
kalp ameliyatı geçirmiştir.allah cc şifa versin.ülkücüleri sokağa dökmeyerek bu memlekette iç savaşın çıkmasını önlemiştir.hayati konularda hak ve hakikatin yanında hükümete destek vermiştir.memleket için faydalı hizmetleri vardır.olmayada devam eder inşallah.
Devlet Bahçeli yaşı da malum artık yorulmuş ve siyaseten bitmiştir. istifa etmeli yada yapılacak kongrede aday olmamalıdır. Gelecekte iyi hatırlanmak istiyor ise bu şarttır.
Söyledikleri kimsenin umrunda olmayan MHP lideri. E hükümet kurma fırsatlarını reddedersen, milliyetçiliği AKP'ye yaptırırsan dediğini kimse merak etmez.