mhp genel başkanlık koltuğuna japon yapıştırıcısı ile kendini yapıştıran adamın 12 eylül döneminde verdiğimiz şehitlere yapmış olduğu büyük saygısızlıktır.
bütün mhp'li ülkücü kardeşlerimin dikkatini çekerim.
bu belgeden sonra hala bahçeli'ye oy verecekleri, onu savunacakları "beyinsiz" ilan ediyorum peşinen.
evet kıymetli ülkücü arkadaşlar.
devir mhp'nin hükümet ortağı olduğu dsp-mhp-anap hükümeti dönemi ve devlet bahçeli de başbakan yardımcısı.
ve bahçeli'nin şehit ülkücülerin hatırasını yırtıp atarcasına yaptığı saygısızlık, hatta hainlik.
bir mhp'li olarak bu belgeyi paylaşmaktan utanç duyuyorum, ama başka çaremiz kalmadı.