Türkeş'in son döneminde parti oy kaygısıyla siyasal islama yaklaşmıştı.
bahçeli partiyi merkeze, durması gereken yere çekmiştir.
Beğenirsiniz beğenmezsiniz Başkalarının aksine kendisiyle ilgili ne bir tek hırsızlık, ahlaksızlık iddiası bulunmaz.
Kendisi ayrıldığında vicdanı rahat bir şekilde ayrılacaktır.
başörtüsü sorununu ürkekler değil erkekler çözer diyip hile ile oy aldıktan sonra ilk işi başörtülü milletvekillerinin başını açmak olan,
17 ağustosta bir kere bile depremzedelerle buluşmayan deprem paralarını memura veren,
Apoyu asamayan belgeye imza atan buna itiraz edeni partiden ihrâç eden,
22 banka batırıp karapara aklayan bir karaktersizin adı ve soyadı.
bu kez erdoğanı fena kıstıran, mhp lideri.
gümbür gümbür bombalıyor. her noktadan kıskaca alıyor. yenikapıdaki manzara, mhp nin oyunun yükseleceğine işaret.
'' şehide kelle, şehit babasına karaktersiz diyen çocuğunu yurtdışına kaçıran zihniyet ''
Hayırlı evlat. Her soruya verecek bir hayır cevabı var. Seçimlerden sonra ilk günden biz yokuz diyen ardından varız diyen sonra tekrar hayır diyen. Hükumetle dalga geçen mhp lideri. Ne diyebiliriz ki ülkesi adına en ufak sorumluluk dahil almak istemiyor bahane aramasa bari.
Hayırsever vatan evladı. Her şeye hayır denir mi arkadaş ya üstüne bir de "hayır cevaplarına alışkınsınız" gibisinden bir kelime kullanıyor. Siyasi üslup ülkemizde maalesef bu hala geldi çok garip
Karmaşık siyaset yürüten lider. Devlet Bahçeliden bu yana mhp etkinliğini git gide kaybediyor. Bunun en büyük etkisi Devlet bahçelinin hayır politikasıdır. Bazı insanlar vardır hayır diyemez bazı insanlarda evet diyemez. işte devlet bahçeli evet diyemiyor
aktrollerin algı yönetimi yapmak amacıyla bugün başlığına ardı ardına aynı sözlerle yazdığı adamdır. iyidir, kötüdür ayrı ama seçim sonrası tutum ve gerekçelerinde hâksız değildir. ilginç bir biçimde daha önce oy vermeyenlerin bu tutumu beğendiğine şâhit oluyorum iki gündür.
Niteliksiz, yakışık almayan söylemlerde bulunan, "mecliste de böyleleri var, hale bak" dedirten ama siyasetçi diye geçinen çoğu yaratığın yanında sempatik kalan, bazı da insanın asabını bozup sinirden kahkahalar attıran, vizyonsuz bir partinin genel başkanı, siyasetçidir.
hırsızla teröristle aynı karede olmayacakmış. kim inanır buna. bu bahanenin arkasına saklanarak sorumluluktan kaçıyor bu çok açık değil mi?
oturduğu yerden konuşmak kolay tabi sıkıyorsa devletin sorumluluğunu alsaydı ya.
iktidar ortağı olsaydı, yasa çıkarsaydı, yürütmede yer alsaydı... rahatsız olduğu şeyleri bu sayede düzeltseydi.
ama o abd'nin ak parti-chp koalisyonu için kenara çekilmeyi tercih etti. aldığı talimat öyleydi. ona "sen hiçbir şekilde koalisyonda yer alma bırak ak parti-chp koasliyonu kurulsun" dendi ve o da kabul etti. yoksa bu hayırların başka bir açıklaması olamaz.
zaten kendisi de chp-ak parti koalisyonunu desteklediğini söyledi.
burda insanın aklına bir soru takılıyor abd neden ak parti-chp koalisyonunu istiyor? ak parti-chp koalisyonu Reis'i ve ak partinin reformlarını frenlemek için en ideal çözümdür de ondan.
chp'nin dayattığı şartlar kabul edilseydi amaçlarına ulaşacaklardı. ama o zaman ak parti diye bir oluşum kalmazdı.
17 senedir millete ne hayrı olmuşmuş sen git ona buna domal ama gel bahçeliye laf et güzelmiş valla.
koltuk sevdalısı dersiniz koltuğu reddeder sorumluluktan kaçtı olur.
oy vermediğiniz adamın neyini eleştiriyonuz siz at kafalılar, hayır ülkenin %50 si bahçeliye oy verdi de bi sikim yapmadı desen eyvallah derim...
benzer örneği de ülkücüler üzerinden gitmek mesela olay olur ülkücüler nerede sanane yaprağım ülkücüleri kim desteklemiş bu ülkede de gelip yardım dilenirsin. toplanın ne sikim yapıyosanız yapın.
götünüz sıkışınca mhp ne yapıyor? bahçeli ne yapıyor? ülkücüler ne yapıyor?
götünün sıkışacağını biliyorsan ya adam gibi destekle ya da götüne kendin sahip çık...
Efendim şimdi ağır ülkücü olarak ben bu adamı artık pek göremiyorum. 70e merdiven dayamış hala siyasette konuşamıyor bile la. Ula otur evinde çekirdek çıtlat ne bilelim gazeteni oku çayını iç falan. Herneyse. Biran önce kenara çekilip genç siyasilerimizin önünü açması lazımDır kanaatimce. Yoksa mhp hiç haketmediği kadar az oy oranına sahiptir bu ihtiyar yüzünden..
hani böyle hiç konuşmayan sert mizaçlı adamlardan herkes bi çekinir ve saygı duyar; bir konuşsa herkesin eline verecekmiş havası yaratır ya... halbuki, bi bok bilmiyodur da konuşunca sıçmaktan korktuğu için savunma mekanizması olarak böyle bir maske takınıyordur o vatandaş. bahçeli de bence öyle... akp eleştirilerini ezberledik, ama hala ve hala mhp'yi iktidar yapmak için ürettiği bir politika duymadık. çünkü dalga geçilir diye korkuyor.
Dik duruşu takdir edilmesi gereken aynı zamanda üstüne yapılmış bu kadar algı operasyonundan sonra malesef kitleler üzerinde hiçbir zaman silinmeyecek olumsuz bir izlenimi olan ve bu yüzden de mhp ile yollarını ayırması gereken kişidir.
Kendisi de bu durumun farkındadır.
Ancak seçim öncesi partiden ayrılması, diğer partiler tarafından meydanlarda ahlaksızca siyaset malzemesi olarak kullanılacağından ve bu durumun mhp'nin oylarında, bahçeli'nin pqrtinin başında durmasından daha fazla oy kaybettireceğinden, ortamın durulması suların berraklaşması gerekmektedir.