bunları da al intihar et lütfen. biz mhpliler olarak bahçeli'ye rağmen mhp'ye oy vermekten bıktık. bırak mansur yavaş, sinan oğan, engin alan, meral akşener gibi isimler yönetsin partiyi siz değil.
39 yaşındayım, ilk kez 1994 yerel seçimlerinde ve 1995 genel seçimlerinde oy kullandım, o tarihten beri tam 14 seçimde oy kullandım, hepsinde de mhp'ye oy verdim, iki referandumda da mhp'nin arzu ettiği şekilde oy kullandım.
bu oy kullancağım 15. seçim.
ama bu kez mhp'ye oy vermeyeceğim.
bunun sebebi de bahçeli'dir. bahçeli'ye oy veren vatansever ve milliyetçi falan da değildir. ak partide bile mhp'den daha fazla parti içi demokrasi var, mhp'de bahçeli'nin etrafındaki birkaç yalak, bahçeli'ye adeta padişahmışçasına gaz veriyor ve bahçeli koltuğa bu yalaklar sayesinde daha da yapışıyor. bu gidişe bir dur demek lazım, partimizi yeniden türk milliyetçilerinin kalesi yapmak lazım.
malesef mhp şu haliyle türk milliyetçiliğinin kalesi değil, bahçeli ve avanesinin derebeyliği konumundadır.
işte bu ahval ve şerait altında hala,
bahçeli'nin mhp'mizin başında kalmasından memnun olanlar, buyursunlar mhp'ye oy versinler.
unutulmamalıdır ki, mhp bahçeli'nin değildir, mhp'yi bahçeli yaratmamıştır. bahçeli'yi mhp ve mhp'liler yaratmıştır.
malum şahıs görevini yapmıştır onun görevi milliyetçi camiayı budamak , kim öne çıkarsa önünü kapamak böylelikle yüzde 40 oy potansiyeli olan partiyi iktidardan uzaklaştırmaktır kendisi türk milliyetçilerini iktidara getirmemeye yeminlidir son süreçte bu net olarak görülmüştür .
Ben ki çay içerken bile istemsizce Bozkurt işareti yaparak içen bir Ada'mım beni bile MHP'den soğutmuştur. Hep derler ya Bahçeli ajan ağa derin devletin Ada'mı diye ciddi ciddi inanmaya başladım. MHP iktidar olamasın hatta yerinde bile saymasın diye gönderilmiş ajan. Ulan koltuğuna rakip gördüğü kim varsa çiziyor bu amkdumun muhalefet koltuğu bu kadar tatlı olamaz.
ne koltuğu kardeşim koltuk davası diyor hala bunlar. bundan öncede koray aydını attı dediniz haksız mıyım şimdi tekrar listeye girdi... hayır laf olsun diye yazmayın bari.
ümit Özdağ vakti zamanında Bahçeli'ye 65 adet soru sormuş. sorulara bakınca bahçeli milliyetçilik dışında her şeye hizmet etmiş.
sadece partisinin adı milliyetçi kalmış.
Türkeş'in mirası diye bir şey bırakmamış. partideki ocakları, milliyetçileri tasfiye etmiş.
insan sormadan edemiyor esas davasını satan kim?
işte diğer sorular:
"Daha düne gelesiye kadar birbirlerine demediklerini bırakmayan bu ikili nasıl oldu da yan yana geldi?"