Halkin iradesi ile baraji asmis, baris, baris diye cagri yapan partiye oy veren secmeni "serefsizler" diyerek niteleyen milliyetci hareket partisi baskani. Oyumu iyi ki mhp'ye vermemisim dedirtti.
linç edilmek istenen ve bu yüzden bana oy kullanmama kuralımı çiğnetecek olan adamdır belki de.
türk milliyetçisiyim. ancak türk nedir sorusuna verdiğim cevap devlet bahçeli'nin anladığından çok ama çok daha farklıdır.
kâfirle çatışmayı göze alan müslümana türk diyorum ben çünkü. gayrısına değil. onlar-mhp yönetimi- kâfir lâfını bile kullanmıyor hatta bunu kullanmaktan ar ediyorlar.
ama öyle ya da böyle, türk olmaktan -tanımlarımız aynı olmasa da- imtina etmeyen bir adama, pkklıları o veya bu sebepten bir şekilde desteklemiş kimselere hakettikleri sözleri söylemiş bir adama hele de bu adam mutevazı ise hele ki bu adamın haramla adı birlikte bile anılmamış ise bir şekilde destek olmam gerektiğini hissediyorum.
ben ki siyasi partilerin ve onların mensuplarının amerikanın -farkında ya da değiller- oyuncakları olduğuna inanan değil; bunu bilen bir insanım, yine de erken seçim olursa oyum kendisinden yana olacak.
evet, belki birileri mhp'nin oylarının az da çok da olsa artmasını istiyor ve ben de buna alet olacağım ama önemi yok.
ne devlet bahçeli bu ülkenin en kötü adamı ne de benim -haşa- ismet vasfım var.
lgbtcisi, rum-yahudi-ermenisi, liberali, marksisti, mutasyona uğramış ve kürtçü kardeşleri ile mutlu mesut yaşamayı seçmiş y chplisi, ezcümle küfrün 50 tonu kendisine karşı iken ben kendisine, çok da bir şey ifade etmeyen bir oyumla destek olacağım.
terör komisyonuna red oyu vermesinin akabinde bugün yaptığı son çıkışla siyasi hayatını bitireahhahahaahaha
Sakinleş aptal solcu, şaka yapıyoruz.
Tanıma gelirsek, siyaset arenasında türklerin sesini duyurabilen yegane liderdir şu an. kendisinden sonra* yerinin dolup dolmayacağı muammadır. sistemli ve yoğun şekilde yapılan itibarsızlaştırma faaliyetlerinin nedeni, bu gediği olabildiğince erken açabilmektir.
bir türk milliyetçisi olarak son dönem kendinin ve danışmanlarının açıklamalarını kesinlikle tasvip etmiyorum. bir parti ancak bu kadar kendi kendine zarar verebilir. mhp sanırım yüzde 6 yüzde 7 civarındaki kemik oylara oynuyor.
hdp secmenine serefsiz diyerek kendi secmeninin tecavuzcu oldugunu unutan liderimsi. (bkz: özgecan ı öldürenlerin ülkücü olması) bu genelleme de dahil tum genellemeler yanlistir.
edit. bkz.
Hdp seçmenine şerefsiz dememiştir.hdp seçmeni viski alacak parayı nereden bulacak? Ha kaçak viskiyse bilemem!laf, hdp'ye barajı geçsin diye oy veren elitist chp seçmeninedir.
büyük türk milliyetçisi.
varsın assınlar, ırkçı desinler, kör şaşı topal desinler ne derse desinler yılma, yıkılma.
ve şunu asla unutma seninle omuz omuza ölüme yürümekten şeref duyarım.
bir türlü anlayamadığım, anlamak istemediğim kafa yapısındaki ve hatrı sayılır seçmeni olan siyasi lider..
bugün twiter da bir manifesto yayınlamış..
şu iki cümleyi art arda sarf etmesi akla durgunluk veren cinsten..
8) gözyaşlarıyla şehit cenazeleri her gün omuzlardayken; şehitleri hatırlama, duayla yad etme zahmetine girmeyen kim varsa şeref yoksuludur
9) sözde demokrasi ve çözüm narkozuyla silahlar sussun, 90’lara dönülmesin, eller tetikten çekilsin diyenler pkk’ya yataklık edenlerdir.
90'lara dönülsün istiyor.. hiçbir şey elde etmeden, bir günde onlarca şehit verilsin istiyor..
sonra bunlara sadece biz ağlarız, başkaları ağlayamaz.. ağlarsa da biz görmezden geliriz çünkü bu işin siyasetini yapıyoruz demek istiyor açık ve net şekilde.
Bugün aklı başındaki her insan, akan her damlaya içi yanarken..
bu adam hala oy kaygısı içinde, kan aksın diyor..
biz ağlayalım, ağlayalım ki oylarımız artsın diyor.
bunun türkçe meali ne yazık ki budur.
gerçekten çok yazık..
türk ırkçısı mhpnin genel başkanı olan gerizekalı. bu şahıs, iki lafı bir araya getiremeyen, aynı zamanda ülkenin resmi dili olan kendi anadilini bile doğru dürüst konuşmayı beceremeyen, kendisine oy vermeyenlere "şerefsiz" diyerek kendisine taban tabana zıt olan insanlara saygı duymayan, faşist bir siyasetçidir. meclis başkanlığı seçimlerinde akpliyi başkan yaparak kendisine oy verenlere bile kazık atmıştır. kaypağın önde gidenidir. seçimden önce akpyi yerden yere vurur; seçimden sonra akpnin çanağını yalar. paritisinin geçmişte yaptıklarına bakmadan, millete şereften bahsediyor. önce akp`ye şakşakçılık yapmaktan ve insanları birbirine düşürmekten vazgeçmesi gerekir namustan,şereften bahsetmesi için.
bu ülkede kan akmıyorsa bu adam sayesindedir. çözüm süreci saçmalığı devam ederken çevik kuvvetin sadece uzaktan izlediği pkklılar üniversitelerde cirit atarken ülkücüleri devlet bahçeli engellemiştir. aksi halde bu ülkede çok kan akardı ve üniversitelerde başlayan olaylar tüm ülkeye yayılırdı kuşkusuz.
buz gibi ortada olan bu gerçeğe rağmen bu adam kandan beslenen oluyor, pkklılar da barış isteyen oluyor.