bir türlü anlayamadığım, anlamak istemediğim kafa yapısındaki ve hatrı sayılır seçmeni olan siyasi lider..
bugün twiter da bir manifesto yayınlamış..
şu iki cümleyi art arda sarf etmesi akla durgunluk veren cinsten..
8) gözyaşlarıyla şehit cenazeleri her gün omuzlardayken; şehitleri hatırlama, duayla yad etme zahmetine girmeyen kim varsa şeref yoksuludur
9) sözde demokrasi ve çözüm narkozuyla silahlar sussun, 90’lara dönülmesin, eller tetikten çekilsin diyenler pkk’ya yataklık edenlerdir.
90'lara dönülsün istiyor.. hiçbir şey elde etmeden, bir günde onlarca şehit verilsin istiyor..
sonra bunlara sadece biz ağlarız, başkaları ağlayamaz.. ağlarsa da biz görmezden geliriz çünkü bu işin siyasetini yapıyoruz demek istiyor açık ve net şekilde.
Bugün aklı başındaki her insan, akan her damlaya içi yanarken..
bu adam hala oy kaygısı içinde, kan aksın diyor..
biz ağlayalım, ağlayalım ki oylarımız artsın diyor.
bunun türkçe meali ne yazık ki budur.
gerçekten çok yazık..