Bugün Konya'da çok aklı başında konuştu. Davutoğlu'na da Erdoğan'a da çok güzel giydirdi. Genelde hitabet yeteneğini kısır bulurum ama bu seçim dönemi için kendini çok geliştirmiş. Her cümlesinde %100 haklıydı, etkileyiciydi. 10 üzerinden 10 panpa.
Dün akşam Beyaz Tv denen lağım çukurunda kendisi yerden yere vuruluyordu. Melih Gökçek denen kirli selpak mamulü, Devlet Bahçeli hakkında saatlerce yalan söyleyerek oy toplama derdindeydi.
Böyle tutuşmalarının nedeni sandıktan çıkacak neticeyi bilmeleri. Devlet Bahçeli vasıtasıyla Mhp yi kurdukları kirli tezgahlarla Hdp ve benzeri oluşumlarla karşı karşıya getirmek istemeleri. Devlet Bahçeli kötü bir politikacı olabilir ancak kırılma eşiklerinde sağduyulu davranabilmesi ülke adına birçok kötü olayı engellemiştir.
düzgün bir adamdır. düzgün adamlar pek oy alamaz bu milletten . nerde hırsız, nerde sahtekar , nerde lüks düşkünü ona oy verir bu millet. neden mi? çünkü ellerine fırsat geçse onlarda soyup zengin olmanın peşindedir de ondan. haftada bir cumaya gidip cenneti de garantilediklerini de sanır bu sığırlar. 1980 model mercedese binip ferdi tayfur dinleyen adam kötü olamaz . kısaca : adamdır.