tunceli'ye gitmiş ve nerede ne diyorsa o'nu demiştir. lakin devletçi tutumu 37-38 arası dönemde eşkiyalık yapanların cezalandırılmasıyla çocuk kadın katliamlarını göz ardı etmiştir. bir dereye insanları tıkıp makineli tüfekle taramak sana yeni dertler kazandırır.
ha bu arada ahmet davutoğlu ve türkiye siyasal islam'ının tunceli olayları hakkında bu kadar konuşmasının tek nedeni siyasidir. ne insani bakışı? ismet inönü diye sayıklıyorlar da asıl kanlı harekatın döneminde başbakanın celal bayar olduğunu söylemiyorlar. Ya da bugün tunceli'nin dört bir yanını barajlarla çevirme projesini devam ettirdikleri fevzi çakmak'ın dönemin genelkurmay başkanı olduğunu da es geçiyorlar. sahi neden siyasi islamcılar 1923-1945 arasında kesintisiz 22 yıl genelkurmay başkanlığı yapan fevzi çakmak'a laf etmezler?
başbakanın pervasızca salladığı taşı alıp cebine koymuştur. sonra da geri kendisine iade etmiştir. artık ne yapacağını davutoğlu kendisi bilir.
sadece sorun üretmekten dolayı oksitlenmiş cüretlerinizi biraz cilalayın ve çözüm üretin.
soru basit: bahçeli şeyh sait in terörist olduğunu düşünmektedir ki devletimizin kayıtları da aynı şekilde kabul eder. doğruluğunu tartışmıyorum. adam bunu böyle kabul ediyor ve gittiği bir yerde deklare ediyor. sonra kalkıyor karikatürize bir şekilde dünyaya gelmiş olan başbakanımız mealen diyor ki; götün yiyorsa bunu git orada da söyle, tabi söyleyebilirsen" diyor. türkçesi bu kusura bakmayın.
şimdi sen devlet bahçeli ol. ne yapardın?
küfür etmemek istiyorum, zira kendime bunu yakıştırmıyorum. ancak beynini siktiğimin aptal nesli, kendi içinde cevapla bunu. ne yapması gerekirdi. ne yaparsa daha doğru olurdu. şimdi içinizden yok "ben o olmam olmak da istemem" , "bence gitsin evinde çekirdek çitlesin" cevaplarınız varsa mabadınıza sokun.
Bence önemli bir iş yapmıştır, çok verimli olmasa da. bahcelinin sağ duyulu olduğuna karşı hiç bir zaman şüphe duymadım. zira istese onbinleri kiskirtip sokağa dönebilecek erk e sahip bir lider, bundan her zaman uzak duruyor. ancak dersime tunceli deme ısrarı çok anlamsız. dersim halki, orada yaşayanlar kendi memleketlerine dersim diyorlarsa, konu noktalanmış demektir. uzatmak yersizdir.
helal olsundur.
ahmet davutoğlu gibi yavşaklık yapmayıp hem gidip hem de içinden gelenleri söylerek takdirimi kazanmış adamdır.
teroristlerin memleketinde teroristlere terorist demiş yürekli adamdır.
arkadaşlar kusura bakmayın ama burda ülkücü camia ile ilgiyi harbiden bir bok bilmeyen ergenler bu adam hakkında yorum yazıyor.
kaçmış diyorlar, lan gerizekalı, devlet bahçeli istese oraya 10 bin adamla gider, kimse de bir s*kim yapamaz, hee ama bu ne kadar kendisine yakışır veya bu ülkücü camia kendisine ne kadar yakıştırır orasını bilemem.
ama gerçek şudur ki, ocaklardaki onca adam bir emre bakıyor arkadaşlar, asker gibi adamlar bildiğiniz askeri hiyerarşi düzeni
bu da bahçeli'nin tek takdir ettiğim özelliği, o adama her şeyi diyebilirsiniz ama gerçekten beyefendi bir adam, ikincisi bir gençliği sokaktan çekip almış, ülke içinde kan akmasını engellemiş önemli bir siyasi figürdür.
ben düşüncelerine katılmıyorum bir türkçü olarak kendimi ülkücü düşünceyle de asla bağdaştırmam ancak fikirleriniz uyuşmuyor diye bir adamı gömmek zorunda değilsiniz, saçma sapan şeyler yazmak zorunda da değilsiniz.
kendinizi çok sıkıntı da hissediyorsanız, illa birisini arıyorsanız, başınızdaki hobbit'e bakarsınız arkadaşlar, gazze'ye 50 kere gideceğim diyip gidemeyenlere laf söylersiniz.
uygur türkleri,tatarlar, kırım'da insanlar ölürken ağzını açıp, bizim işimiz değildir diyip, bizi kazıklayan arapların arkasından ağlayan adama sallarsınız ilkin, eğer adamsanız.
dersimlilerden arap topar kaçmış. bu insan olmadığınız bir kanıtı olabilir mi acaba? yoksa niye kaçsın ki insan insanlardan. haha küçük bir faşist latifesi takmayın. burnu kanasaydı, ananız sikilirdi bu kadar basit. zaten bunu biliyordunuz ve laf olsun diye barikat falan kuruyorsunuz. o dersim dediğiniz çöplük var ya, onun nüfusu kadar militanla gelir istese bahçeli oraya. bu bir şovdu. yoksa dersim'e gidip gitmemek sikimizde değil. biri meydan okudu. yerine getirildi.
Valiliğin 5 km uzağa yapılmış olmasına takılmayan insanları anlamakta güçlük çekiyorum. Şehrin en yetkili mülki amirinin, şehrin bu kadar uzağına atılmış olması; şehrin çapulcu, terörist geleneğinden olsa gerek...
adam gibi adamdır, edirne'de ne diyorsa tunceli'de onu demiştir. milliyetçi hareket partisi genel başkanı olarak vatan sınırları dahilinde gidemeyeceği hiçbir yer yoktur.
sözlükte ki ccc yalakayız ccc ciler tarafından mars'a gitmiş muamelesi yapılan piskevütçü.tamam davutoğlu'nu göt etti,peki kac kisiye konustu tunceli de? niye valiliğin merdivenlerinden konusup yel yepelek kacti? siz haziran da yüzde kac oy alacaksınız?