tunceli'ye gitmiş ve nerede ne diyorsa o'nu demiştir. lakin devletçi tutumu 37-38 arası dönemde eşkiyalık yapanların cezalandırılmasıyla çocuk kadın katliamlarını göz ardı etmiştir. bir dereye insanları tıkıp makineli tüfekle taramak sana yeni dertler kazandırır.
ha bu arada ahmet davutoğlu ve türkiye siyasal islam'ının tunceli olayları hakkında bu kadar konuşmasının tek nedeni siyasidir. ne insani bakışı? ismet inönü diye sayıklıyorlar da asıl kanlı harekatın döneminde başbakanın celal bayar olduğunu söylemiyorlar. Ya da bugün tunceli'nin dört bir yanını barajlarla çevirme projesini devam ettirdikleri fevzi çakmak'ın dönemin genelkurmay başkanı olduğunu da es geçiyorlar. sahi neden siyasi islamcılar 1923-1945 arasında kesintisiz 22 yıl genelkurmay başkanlığı yapan fevzi çakmak'a laf etmezler?