istifa etmesi söyleniyor sebebini anlamış değilim. Şimdi mhp nin genelbaşkanı sinan oğan olsaydı bu seçimin sonucu değişecek miydi buna inanan var mı? Şayet buna inanan varsa saftır sırf konuşmak için konuşuyordur.
insanlar devlet bahçeli yi beğenmediği için mi oy veriyor erdoğan'a? veya kılıçdaroğlu na?
adam göstere göstere satıyor! göstere göstere vatana ihanet ediyor hala oy alıyor siz hala devlet bahçeli başarısız falan diyorsunuz. eğer sırf ülkedeki muhalefeti beğenmediği için erdoğan'a oy veren tanıdığınız varsa ekstra şerefsizdir. bırakalım bu işleri.
ek olarak: şuna katılırım yukarıdaki sebeplerle değil ancak yeni bir kan yeni bir yüz sebebiyle kongreye gidilmelidir.
en çok istediğim aday ise ümit özdağ dır. Ümit özdağ bu işi çok iyi yapar.
Şuan basın açıklamasında kendisine kızmak yerine oy kullanmayan tatilcilere laf sokan siyaset figürü. Şaka gibi ya daha kaç seçimde tebrik edecek tayyip erdoğan'ı???
Mhp'nin genel başkanı, Türkçü olmama rağmen tahammül edemediğim adam.
tv'ye çıkmış erdoğan'a sallıyor an itibarıyla. Yahu senin şu an yapacağın şey neden başarısız oldum sorusunun cevaplarını aramaktır. Hangi yüzle konuşuyorsun hâlâ, bu kaçıncı yenilgi?
çık git artık be adam. Meral akşener'e, sinan oğan'a bırak şu partiyi.
seçimin adil olmadığından, başbakanın her olanağı kullandığından bahseden kişi.
kendisi 14 partiyle ittifaka girip, fetullahla kankiliğe soyunup, almanya ve israillle ortak amaca hiztem etmemişti değil mi?
1 vs 20 kazanan tayyip erdoğan haksızlık yapmış yani... yersen.
pasif biatçı üst beyinlerce hala daha genel başkandan sayılan insan. Bir de sinan oğan olsa daha mı fazla alacaktı diyor. allahım al beni, bunlar bu zekayla vatansever. bizler komonüs, atayis, deyyus.
elle tutulur 1 tane yanlış politikası olmayan yanlış siyaseti olmayan lider.
Siyasi söylemleri aktarmada hitabet ve karizmanın etkisi nedeniyle başarısız seçim sonuçları.
--spoiler--
* Rüşvet onay görmüş, dürüstlük kaybetmiştir.
* Yolsuzluk olur almış, adalet gerilemiştir.
* Haram yükselmiş, helal düşmüştür.
* Zillet, rezalet ve hezimet öne geçmiş; dik duruş, temiz yönetim, ilkeli siyaset geriye düşmüştür.
--spoiler--
dürüst ama kötü siyasetçidir. bu saatten sonra liderliği bırakması gerekir. partiyi %8den alıp %17 yaptın ama daha fazlası olmuyor işte. 20 yıl geçti hem sen hem parti yıprandı. tabanına ses ver çekil artık bahçeli. severek ayrılalım.