seçimin adil olmadığından, başbakanın her olanağı kullandığından bahseden kişi.
kendisi 14 partiyle ittifaka girip, fetullahla kankiliğe soyunup, almanya ve israillle ortak amaca hiztem etmemişti değil mi?
1 vs 20 kazanan tayyip erdoğan haksızlık yapmış yani... yersen.