ekmeleddin ihsanoğlu fiyaskosundan sonra ve cb seçimini kaybettikten sonra kesinlikle genel başkanlıktan ayrılmalıdır. evet kendisi o koltukta iyi bir siyasetçi olduğu için değil,adam olduğu için oturmaktadır.
davasını satan adam. kendisi hakkında bu başlık da dahil olmak üzere yaptığım bütün övgüleri geri alıyorum. chp ile oturup çay bile içmeyiz deyip ortak çatı adayı çıkarmak nedir?
gelecek seneki seçime de birlikte girin bari. zaten gidişat o yönde.
Her kesimin duyarlı, saygılı, itidalli olduğu bir ülkede muhteşem bir siyasetçi olurdu.
Ancak burası türkiye, etraf puştlukla dolu. çıkarcı, haysiyetsiz, birbirinin kuyusunu kazan, bugün küfrettiği kişiye yarın adam yea diyen dalyaraklarin bu kadar çok olduğu ülkede siyasetci olamaz. çünkü Yaptığı siyaset tutmaz.
Şerefsiz olacaksın, küfredeceksin, rakip siyasetçileri yerden yere vuracaksın ki kıymetin biline bu ülkede.
merak etmeyin onunda zamanı gelecek demiş, öl de ölelim vur de vuralım diyen taraftarlarını cevaplamıştır.
Gerçekten ağzından çıkacak tek kelime ile türkiyede iktidarı bile devirebilecek kuvvettedir.
islamcı değildir. Bakmayın siz yallah bismillah allahuekber dediklerine dokuz ışıkcıların. Onlar asırlardır bu şekilde bağırırlar ve islamcılara şeyhlere hacılara hocalara yol vermezler türkiyede.
ilginçtir , belki bazı yüzde birlik solcu fraksiyonların (özür dilerim , o yüzde 1 bile 10 parçaya bölük) zoruna gidecek ama türkiye'de sevmeyeni mezopotamya şebekleri dışında olmayan parti. çok sevilmiyor ama türkiye şartlarında nefret edilmemesi bile bir aşamadır. kaldı ki türkiye'de particilik takım tutma esasına dayandığından birini seversen diğerinden nefret edersin ki mhp bu eşiği aşmış gibi gözüküyor.
önce millet-devlet dediği için siyasette kaybeden genel başkan.
7 sene önce cumhurbaşkanlığı seçimlerde mecliste yine kaos var. 367 diye bir olay. Devlet Bahçeli inisiyatif alıyor meclise giriyor ve 367 krizi sayesinde çözülüyor.
yıl 2008, özgürlük kısıtlaması başörtüsü. Üniversitelere başörtüsüyle girmek yasak. Devlet Bahçeli daha önce önerge vermiş akp reddetmiş. yine de o gün meclise giriyor ve '411 el kaosa kalktı' manşetlerine rağmen başörtüsü sorununun çözülmesini sağlıyor.
yıl 20114, rte diktatörlük yolunca adım adım ilerliyor. muhalefete öneri getiriyor devlet bey; çatı aday. girişimler başlıyor ve nihayetinde ekmeleddin ihsanoğlu hocamız 5 partinin desteğiyle aday gösteriliyor.
yüksek seçim kuruluna recep tayyip erdoğan ın cumhurbaşkanlığı adaylığını kabul etmemesi konusunda çağrı yapmış kişi. gerekçesi ise dünyaya rezil olmamız. kendisinin bu ülkede genel başkan olabilmesinden daha rezil bir durum olamaz diye düşünüyorum.
karşı görüşe tahammülsüz ve saldırmaya meyilli, ufacık bir olayın bile büyümesine sebep olabilecek bir eğilimi dizginlemiş, memleketin sürekli karıştığı bir ortamdan günümüz koşullarına gelmesinde büyük payı sahibi olmuştur.
sadece bu sebeple bile oy verilmese dahi saygı duyulası bir kişidir.