ilginçtir , belki bazı yüzde birlik solcu fraksiyonların (özür dilerim , o yüzde 1 bile 10 parçaya bölük) zoruna gidecek ama türkiye'de sevmeyeni mezopotamya şebekleri dışında olmayan parti. çok sevilmiyor ama türkiye şartlarında nefret edilmemesi bile bir aşamadır. kaldı ki türkiye'de particilik takım tutma esasına dayandığından birini seversen diğerinden nefret edersin ki mhp bu eşiği aşmış gibi gözüküyor.