cumhurbaşkanlığı seçimlerinde mhp'nin, chp'nin de desteğini alabilecek, akp'lilerden de oy çalabilecek bir aday çıkartması gerekiyor ki tayyip yenilsin. ama bahçeli reyizin derdi başka. diyor ki, şimdi ben mhp içinden bir aday çıkarırsam (misal meral akşener), bu gider yüksek oy alıp kazanamazsa bu sefer giderler onu mhp'nin başına otuttururlar, ben koltuğumdan olurum... o zaman mhp içinden değil başka bir adam bulalım dedi ve çatı aday ayağına ilber ortaylı ve sonrasında abdullah gül'ü bile yokladı. olmadı tabi... koltuk kaybetme korkusundan mhp'li aday çıkartamıyor. mecbur oturacak chp'nin kucağına. chp'li bir adayın da bu ülkede seçilme şansı yok. yani seçimlerin en kritik partisinde bu zat başta olduğu için ülke batacak amına koyayım...
Sanki adam tek başına iktidar olmuşta gerekeni yapmamış. Bi siktiriniz gidiniz efenim. Ayrıca o dönemdeki şehit sayılarınada bakmanızı rica ediyorum. Maalesef şehit sayıları akp döneminde bu kadar arttmıştır.
Muhtemelen şimdi kimi kafaların sanki TSK'nın genelkurmay başkanıymış, iktidarın başıymış, Başkomutanmış gibi "anca konuşuyor" diyeceği Devlet adamıdır.
bayrak direğine tırmanacak kadar cüretkâr olan bir sefilin, tam alnı çatından devrilmesi haktır, helaldir, hukuktur! sözleri ile cumhurbaşkanı olmayı hak ettiğini bir kez daha anlamış olduk.
"1)Devlet Bahçeli ülke yönetimindeyken ülkenin halini daha unutmadık.10 yılda zor toparladık...
2)Girdiği hiç bir seçimden başarıyla ayrılamamış birinin çıkıp hala orada oturuyor olması, girdiği her seçimden galip çıkana laf etmesi...!!!
3)Siyasi ahlaktan nasibini almış olsaydı, CHP'nin kucağında yerel seçimlere girmezdi...
4)Sadece siyasi ahlaktan değil normal ahlaki değerlerden de nasibini almamış biridir Devlet Bahçeli...!!!!
5)Devlet Bahçeli'ye sormak gerek... Etik olarak utanılacak, yüzünü kızartacak bir alışkanlığı var mıdır ?
6)Yıllardır siyaset sahnesinde. Bu ülke için ürettiği tek bir proje var mıdır? Oturmayı çok sevdiğini biliyoruz ama bu kadarı fazla...
7)Cemaate boyun eğmesinin gerçek nedeni nedir ? Gayri Ahlaki durumlarının Gülen Productions tarafından kayıt altına alınması mıdır ?
8)Yuları F.Gülen'in elinde midir ? Evet / Hayır...?
9)Mansur Yavaş olayının gerçek perde arkası nedir ?
10)Belden aşağı vurmak tarzımız değil ancak anlayan alıyor...!!
1.Cumhuriyetin yıkılacak olan kurumlarından biridir MHP. Bunu çok çok iyi bildiği için DB, bu süreci olabildiğinde durdurma çabası içindedir.
1.Cumhuriyeti koruyup kollamakla bu ülkeye en büyük ihaneti yapanlardan biridir Devlet Bahçeli. Koltuk sevdası mıdır,misyonundan mıdır ????
CHP ile ortak haraket etmiş olması bile Devlet Bahçeli'nin nasıl büyük bir ihanetin içinde olduğunun en büyük göstergesidir...
Devlet Bahçeli ile milliyetçi gençleri birbirinden ayırmak gerek. Zaten MHP tabanı kazan gibi kaynıyor...Neden ?
DB karar vermeli. Kimin kucağına oturacak öncelikle. CHP'nin mi, Fettullah Gülen'in mi? Önceliği birine vermesi gerek..
Belki bir gün twit atarken ayağımız bir taşa dokunur ve istemeden de olsa bazı ilişkileri isim isim yazarız.. Görünmedik kaza işte...!!!"
ankara ve istanbul neyse kerkük ve musul'un o olduğunu ve gerekirse silah dahi kullanılmasının gerektiğini açıklamış olan lider.
--spoiler--
Değerli takipçilerim hepinize iyi akşamlar.
Musibet bulutları öbek öbek birikerek üzerimizde toplanmış; huzur güneşimizi, umut ışığımızı, ufuk çizgimizi kapatmıştır.
indirilen bayrağımızın sızısı hepimizi infiale sürüklemişken, şimdi de Türkmeneli işgal ve esaretle boğuşmaktadır.
Teröristler Musuldaki diplomatik misyonumuza girerek 49 kişiyi rehin almış ve açıkça Türkiyeye meydan okumuşlardır.
Bu iç yaralayıcı gelişmeleri dikkat ve titizlikle takip ediyor, gerekli çalışmaları sürdürüyoruz.
IŞiDin Türkmenelindeki provokasyonlarını ve Musul Başkonsolosluğumuza yönelik mütecaviz eylemini şiddetle kınıyorum.
Öncelikle IŞiDin elindeki vatandaşlarımız mutlaka kurtarılmalı, ülkemize intikalleri temin edilmeli, kaygılı bekleyişler sonlandırılmalıdır
Maalesef ki canımız, ciğerimiz, gözbebeğimiz Türkmen kardeşlerimiz terör örgütü IŞiDin baskı, zulmü ve saldırısı altındadır.
Türkmenler varlık ve hayat mücadelesi vermekte, işgalci IŞiD teröristlerine imkanlar nispetinde dayanmakta ve karşı durmaktadır.
Yanıbaşımızda soydaşlarımızın muhatap kaldığı gaddarlığa karşı hükümet her türlü müdahale seçeneğini gündeme almalıdır.
Uluslararası toplumu harekete geçirmeli, diplomatik temasları yoğunlaştırmalı ve Türkmenlere yardım ederek kol kanat germelidir.
IŞiDin ürediği bataklığı kurutmak ve yok etmek için Türkiye her türlü imkan ve kabiliyete sahiptir.
Dökülen her Türkmen kanı, alınan her Türkmen canı bizden giden ve kopan bir parçadır.
Ortadoğudaki Türklük kaleleri düşerse, Iraktaki Türklük çağlayanı kurursa buna sebep olanlar kimsenin yüzüne bakamaz, insan içine çıkamaz.
Mutlaka ki, Irakın toprak bütünlüğü korunmalı, Türkmenlerin can ve mal güvenliği emniyete alınmalıdır.
Gerekirse Türkmenelini savunmak ve korumak adına silah seçeneği de dahil olmak üzere, her alternatif derhal masaya yatırılmalıdır.
Oyalanacak vakit, boşa harcanacak zaman kalmamıştır.
Türk milleti devletinin yanındadır, tüm olumsuzlukları saklı kalmak kaydıyla, cesur ve dirayetli davrandıktan sonra hükümetinin arkasındadır
Bilelim ki, Ankara ve istanbul neyse; Musul ve Kerkük odur ve Türkmeneli son yurdumuzun manen tamamlayıcısı ve uzvudur.
--spoiler--
evlad acısı büyük bir acıdır. anneye babaya sormak lazim kaybedilen cocugu . başkasının evladı ölsün diye prim yapmaya çalışması hoş olmayan devlet adamıdır.