ilk aldığım albüme ismini veren sting şarkısıdır. o gün bugün benim için özel ve ayrı bir yeri, ruhu, dokusu vardır. Bir müzik bu kadar şahane seslendirilmez sting, yapma bunu... yapma be güzelim.
önceleri leley leleylere dinlediğim ama şimdilerde ismiyle müstesna bir insanı buzlu hatıralarla hatırlattıkça, "i dream of fire" ile birlikte ben de yanıyorum. her bir sözü zihnimdeki gülü adeta eritiyor. camdan kafesinde kilitli kalması gereken gülü.
cheb mami'nin aman amanları derbeder ediyo adamı. o ne davudi bi sestir...şu ana kadar dinlemeyi bırakmadığım sayılı şarkılardandır. hakikaten çok güzel, çok klas bir şarkı. yıllar geçse de dinlenir.
seneeee 1999, sting'in brand new day adlı albümünden öne çıkan mühteşem bir parça. ayrıca desert roseun aslında ne olduğunu burdaki bir yazarımız sayesinde öğrenmiş oldum. fotosunu da koyalım; https://galeri.uludagsozluk.com/r/123468/+ ]
arap ve avrupa müziğinin birlikteliği ile oluşmuş, sting ve cheb mami'nin seslendirmesiyle hayat bulmuş şarkıdır. dinlemediğini iddia eden bir insan bile muhtemelen bir yerlerde duymuş ve en azından nakartını bilmektedir.
ününü profesyonellerle çalışmasına borçlu olan sting'in bir başka şansı. hayat her zaman yeteneklinin yüzüne gülecek değil ya... eldeki kaynakları kullanabilen de istediğini elde edebiliyor.