Bu sarki ben cok kucukken hit olmustu. O zamanlar duyardim heryerde ama farkinda degildim guzelliginin. Yillar sonra bir yerde bunun remixini duydum ve kimin soyledigine dair en ufak bir fikrim yok. Yillarca aradim bu sarkiyi. Bir gun tesadufen youtube'ta gezerken dinledim. Bana cocuklugumu ve ergenligimi hatirlatir hep o yuzden bu sarkinin yeri cok ayridir bende.
Bu şarkıyı çoğunuz biliyorsunuz, bir de bilmediğiniz bir ayrıntısı mevcut. cheb mami ve sting'in bu şarkıyı beraber söylemesinin bir sebebi var.
Bu şarkı yazılıyor ve Sting şarkı için provalara giriyor. O zamanki menajeri şarkıyı dinliyince sözleri bir yerden hatırlıyor.
Ortaya çıkıyor ki bu ikili, birbirine çok benzeyen şarkı sözlerini yazmış ve şarkıyı hazırlıyor.
Tanışıyorlar ve ortak şarkı sözleriyle şarkıyı beraber söylüyorlar.
insani mahkum eden bi yapiya sahip efsane sting sarkisidir. insan hem englishman in new york'un hem de bu sarkinin ayni kisiden ciktigina inanamiyor. oyle genis bi muzik yelpazesi mi desem kulturu mu desem ondan var.
bu şarkıyı sting cheb mami ile değil de yine aynı bölgeden biriyle daha söylemişti. seneler önce izlemiştim sonraları ne kadar çok arasam da bulamadım internette. aklına gelenler, budur işte diyenler, en iyisi link göndereyim diyenler yardımcı olurlar mı acep?